۱۶ آذر ۱۳۹۲، ۸:۳۸

جعفرزاده خبر داد:

پايان هفته دوازدهم ليگ فوتسال خراسان شمالي/ پيروزي تيم هاي صدرنشين برابر قعرنشينان جدول

پايان هفته دوازدهم ليگ فوتسال خراسان شمالي/ پيروزي تيم هاي صدرنشين برابر قعرنشينان جدول

بجنورد - خبرگزاري مهر: رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی گفت: هفته دوازدهم رقابت‌هاي ليگ دسته یک فوتسال خراسان شمالی با برگزاری چهار دیدار در شهرهای مختلف استان و پيروزي تيم هاي صدرنشين برابر قعرنشينان جدول رده بندي ليگ پيگيري شد.

حسین جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: هفته پنجم دور برگشت(هفته دوازدهم) مسابقات لیگ دسته یک فوتسال خراسان شمالی عصر جمعه با برگزاري چهار دیدار در شهرهاي مختلف اين استان به پايان رسيد.

وي اظهار داشت: در اين هفته در مهم ترين ديدار تيم صدرنشين بتن آماده گرمه در شيروان ميهمان گلستان ثامن اين شهر بود، به گفته جعفرزاده اين ديدار در پايان با نتيجه پنج بر دو به نفع نماينده گرمه خاتمه يافت و اين تيم با كسب بيست و نهمين امتياز همچنان صدرنشين جدول رده بندي ليگ فوتسال خراسان شمالي باقي ماند.

او عنوان كرد: در ديگر ديدار مهم اين هفته تيم رده دومي جوارشي سنخواست در خانه، ميهمان خود پرسپوليس اسفراين را با حساب پنج بر يك از پيش رو برداشت و با 24 امتياز در رده دوم جدول رده بندي باقي ماند.

جعفرزاده افزود: همچنين در ديگر ديدارهاي اين هفته سازه بتني نيرومند فاروج برابر ميهمان خود شهاب نوين شيروان با نتيجه پنج بر يك به پيروزي رسيد و ديدار بين تيم هاي متال استيل و پيام بجنورد هم به تساوي يك بر يك انجاميد.

رييس هيئت فوتبال خراسان شمالي گفت: بر این اساس در پایان هفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتسال استان( هفته پنجم دور برگشت) بتن آماده گرمه با 29 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد، جوارشی سنخواست با 24 امتياز در رده دوم ايستاده و متال استيل بجنورد هم با 20 امتياز در جايگاه سوم است.

به گزارش خبرنگار مهر، در اين دوره از مسابقات لیگ دسته یک فوتسال خراسان شمالی هشت تيم از شهرستان هاي مختلف استان حضور دارند.

در پایان این مسابقات، تیم قهرمان به عنوان نماینده استان جواز حضور در رقابت های فصل آینده لیگ دسته سه فوتسال کشور را به دست می آورد.

کد خبر 2189987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha