۲۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۹

لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور/

پيام انتظار بجنورد با دخانيات رشت به تساوي رسيد

پيام انتظار بجنورد با دخانيات رشت به تساوي رسيد

بجنورد - خبرگزاري مهر: رييس هيئت فوتبال خراسان شمالي گفت: تيم پیام انتظار بجنورد نماينده استان در رقابت هاي ليگ دسته يك فوتبال جوانان كشور در هفته يازدهم اين مسابقات برابر دخانيات رشت به تساوي رسيد.

حسین جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: در ادامه بازی های دور رفت از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور در گروه سوم این مسابقات عصر جمعه تیم های پیام انتظار بجنورد و دخانيات رشت در ورزشگاه تختي بجنورد به مصاف هم رفتند.

وي اظهار داشت: اين مسابقات در پايان 90 دقيقه با حساب يك بر يك به تساوي رسيد و نماينده استان با يك امتياز كسب شده از اين بازي با 18 امتياز در رده سوم جدول رده بندي گروه سوم اين مسابقات جاي گرفت.

جعفرزاده يادآور شد: تيم پيام انتظار در هفته دهم اين مسابقات با حساب چهار بر یک از سد میزبان خود علم و ادب تبریز گذشته بود.

به گفته وي نماينده خراسان شمالي در هفته نهم این مسابقات در تبریز با حساب دو بر یک برابر تراکتورسازی شکست خورده بود.

رييس هيئت فوتبال خراسان شمالي اظهار كرد: تيم پيام انتظار بجنورد پنج شنبه بيست و هشتم آذرماه در هفته دوازدهم اين مسابقات در ورزشگاه آزادي فريدونكار به مصاف تيم دانش اين شهر مي رود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله گروهی فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور در چهار گروه 9 تیمی در حال برگزاری است و انتظار بجنورد به عنوان تنها نماینده خراسان شمالی، در گروه سوم این مسابقات قرار دارد.

بر اساس برنامه لیگ آزادگان، از هر کدام از این گروه ها دو تیم به مرحله نهایی راه می یابند و پس از برگزاری مسابقات این مرحله، در پایان دو تیم به لیگ برتر فوتبال جوانان کشور صعود می کنند.

کد خبر 2195100

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha