۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۹:۲۰

رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی عنوان کرد:

ثبت ۳ امتیاز دیگر درکارنامه تیم فوتبال پیام انتظار بجنورد

ثبت ۳ امتیاز دیگر درکارنامه تیم فوتبال پیام انتظار بجنورد

بجنورد - تیم فوتبال پیام انتظار بجنورد درچارچوب هفته هشتم لیگ دسته یک امیدهای کشور و در یک بازی حساس مقابل حریف قائمشهری خود سه امتیاز دیگر به جمع امتیازات خود اضافه کرد.

حسین جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دو تیم پیام انتظار بجنورد و پرسپولیس قائمشهر در یک دیدار نفس گیر به مصاف هم رفتند که پیام انتظار بجنورد با نتیجه دو بر یک از سد تیم پرسپولیس قائمشهر گذشت.

وی تصریح کرد: در اواسط نیمه اول این مسابقه تیم پیام انتظار با گل علی انصاریان از حریف قائمشهری خود پیش افتاد لیکن دیری نگذشت که بازیکن حریف نتیجه را در سی و پنجمین دقیقه به تساوی کشاند؛ اما این خوشحالی از سمت بازیکنان پرسپولیس فقط پنج دقیقه ادامه داشت و با خطایی که روی بازیکن انتظار انجام شد و با گلی که از روی نقطه پنالتی توسط امیر محمد نوروزپور زده شد، این خوشحالی به یائس تبدیل و تا پایان مسابقه نتیجه به سود پیام انتظار بجنورد ادامه یافت.

جعفر زاده با اشاره به نتایج دیگر رقابت‌ها اظهار کرد: در دیگر مسابقات هفته هشتم لیگ دسته یک امیدهای کشور، پتوی لاله مقابل گیتی پسند اصفهان به تساوی بدون گل رضایت داد، نساجی مازندران دو بر یک از سد کاسپین قزوین گذشت و خونه به خونه بابل با برد دو بر یک مقابل شهرداری نوشهر به این رقابت‌ها خاتمه داد.

به گزارش مهر، هم اکنون تیم خونه به خونه بابل با ۲۰ امتیاز در صدر جدول و پیام انتظار بجنورد با اختلاف دو امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

کد خبر 3041753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha