۳ آذر ۱۳۹۲، ۸:۳۶

لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور/

انتظار بجنورد از سد ذوب آهن اردبیل گذشت

انتظار بجنورد از سد ذوب آهن اردبیل گذشت

بجنورد - خبرگزاري مهر: رييس هيئت فوتبال خراسان شمالي گفت: تيم انتظار بجنورد نماينده استان در رقابت هاي ليگ دسته يك فوتبال جوانان كشور در هفته هشتم اين مسابقات با حساب سه بر صفر از سد ذوب آهن اردبیل گذشت.

حسین جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: در ادامه بازی های دور رفت از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور، بر اساس برنامه قرار بود عصر شنبه دوم آذرماه تیم های انتظار بجنورد و ذوب آهن اردبیل از هفته هشتم این مسابقات در ورزشگاه تختی بجنورد به مصاف هم بروند اما تیم اردبیلی در این بازی حضور نیافت.

او اظهار کرد: با حاضر نشدن تیم میهمان، نتیجه این دیدار با حساب سه بر صفر به نفع انتظار بجنورد رقم خورد، به گفته وی با این نتیجه انتظار بجنورد 13 امتیازی شد و به رده سوم جدول رده بندی گروه سوم لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور صعود کرد.

جعفرزاده عنوان کرد: اکنون و در پایان هفته هشتم این مسابقات تیم دخانیات رشت با 15 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد، داروسازی وتاک ساری با 14 امتیاز دوم است و انتظار بجنورد نیز با 13 امتیاز در مکان سوم جدول ایستاده است.

وی یادآور شد: تیم انتظار بجنورد در هفته هفتم این مسابقات برابر میزبان خود شهرداری تبریز با نتیجه دو بر یک تن به شکست داده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله گروهی فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور در چهار گروه 9 تیمی در حال برگزاری است و انتظار بجنورد به عنوان تنها نماینده خراسان شمالی، در گروه سوم این مسابقات قرار دارد.

بر اساس برنامه لیگ آزادگان، از هر کدام از این گروه ها دو تیم به مرحله نهایی راه می یابند و پس از برگزاری مسابقات این مرحله، در پایان دو تیم به لیگ برتر فوتبال جوانان کشور صعود می کنند.
 

کد خبر 2181187

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha