۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۱۳

با كسب 38 امتياز/

ماهان بجنورد قهرمان ليگ فوتبال خراسان شمالي شد

ماهان بجنورد قهرمان ليگ فوتبال خراسان شمالي شد

بجنورد - خبرگزاری مهر: رييس هيئت فوتبال خراسان شمالي گفت: تيم ماهان بجنورد با كسب 38 امتياز قهرمان نهمین دوره رقابت‌های لیگ فوتبال دسته یک خراسان شمالي شد.

حسين جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: هفته هجدهم و پاياني نهمین دوره رقابت‌های لیگ فوتبال دسته یک خراسان شمالي با برگزاري دو ديدار به پايان رسيد.

وي اظهار داشت: در مهمترين اين ديدارها تيم صدرنشين ماهان بجنورد در ورزشگاه تختي اين شهر برابر همشهري خود استقلال نوين به ميدان رفت و موفق شد با حساب يك بر صفر، ضمن پيروزي در اين ديدار به مقام قهرماني نهمین دوره رقابت‌های لیگ فوتبال دسته یک خراسان شمالي نيز دست يابد.

جعفرزاده افزود: در ديگر ديدار مهم هفته پاياني شهرداري جاجرم رده دومي كه نزديك ترين تعقيب كننده ماهان بجنورد بود برابر تربيت فاروج به پيروزي دو بر صفر رسيد و با 37 امتياز نايب قهرمان اين مسابقات شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر جمعه در ديدار بين تيم‌هاي همشهري ماهان و استقلال نوين بجنورد كه تكليف قهرمان فصل مشخص مي‌شد؛ اتفاقات مشكوك به تباني رخ داد به گونه اي كه نحوه گل خوردن و بازي تيم استقلال نوين سبب تمسخر و خنده تماشاگران شد.

ماهان بجنورد با شهرداري جاجرم رقابت شانه به شانه‌اي براي كسب جام قهرماني داشتند و ديروز در دقايق پاياني بازي استقلال نوين و ماهان بجنورد يكي از مربيان پايه استقلال نوين گفته بود كه"مگر دیوانه ایم جام را به جاجرمی ها بدهیم".

در اين بازي در حالي كه نیمه اول بدون هیچ حادثه ای بدون گل تمام شد؛ در نيمه دوم ورق برگشت و در يكي از صحنه هاي بازي دروازه بان استقلال نوين ضربه بسيار آرام بازيكن ماهان را با دو ضرب جلوي پاي او انداخت و اين بازيكن ماهان نيز توپ را وارد دروازه كرد و بازي با همين يك گل به اتمام رسيد.

نكته جالب اين كه بازي ماهان و استقلال نوين بجنورد در حضور شماري از مسئولان ورزشي و هيئت فوتبال خراسان شمالي و نيز مربيان تيم شهرداري جاجرم برگزار مي شد.

گفتني است، نهمين دوره رقابت‌های ليگ دسته يك فوتبال استان از سي و يكم خرداد ماه سال جاري با حضور 9 تيم از شهرستان‌هاي مختلف خراسان شمالي آغاز شده و اين هفته با معرفی تیم قهرمان به پایان رسيد.

در این دوره از مسابقات تيم‌های پیشگامان شیروان، پاسارگاد جاجرم، شهرداری جاجرم، شهرداری آشخانه، ابومسلم اسفراین، تربیت فاروج و ماهان، استقلال نوين و بربرقلعه بجنورد در مدت 18 هفته با یکدیگر رقابت كردند و در پايان آن تيم قهرمان، ماهان بجنورد به عنوان نماينده خراسان شمالي به رقابت‌هاي فصل آينده ليگ دسته سه كشور راه يافت.

کد خبر 2185387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha