۱۱ آذر ۱۳۹۲، ۲۰:۱۴

لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور/

انتظار بجنورد علم و ادب تبریز را در هم کوبید

انتظار بجنورد علم و ادب تبریز را در هم کوبید

بجنورد - خبرگزاري مهر: رييس هيئت فوتبال خراسان شمالي گفت: تيم پیام انتظار بجنورد نماينده استان در رقابت هاي ليگ دسته يك فوتبال جوانان كشور در هفته دهم اين مسابقات با حساب چهار بر یک علم و ادب تبریز را شکست داد.

حسین جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: در ادامه بازی های دور رفت از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور در گروه سوم این مسابقات عصر دوشنبه تیم های پیام انتظار بجنورد و علم و ادب تبریز در ورزشگاه شیخ محمد خیابانی این شهر به مصاف هم رفتند.

او اظهار کرد: در پایان 90 دقیقه این دیدار نماینده خراسان شمالی با حساب چهار بر یک از سد میزبان خود گذشت و با کسب 16 امتیاز به رده سوم جدول رده بندی این گروه صعود کرد.

به گفته جعفرزاده داوری این دیدار بر عهده رضوان سرشار، مهدی نورمحمدی و امید اسفرم از اردبیل بود.

او عنوان کرد: تیم پیام انتظار بجنورد در پایان هفته دهم مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور در گروه سوم این مسابقات با 16 امتیاز پس از تیم های دخانیات رشت و تراکتورسازی تبریز در رده سوم قرار دارد.

به گفته وی این تیم در هفته یازدهم این مسابقات در ورزشگاه تختی بجنورد میزبان دخانیات رشت خواهد بود.

جعفرزاده یادآور شد: پیام انتظار بجنورد در هفته نهم این مسابقات در تبریز با حساب دو بر یک برابر تراکتورسازی شکست خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله گروهی فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور در چهار گروه 9 تیمی در حال برگزاری است و انتظار بجنورد به عنوان تنها نماینده خراسان شمالی، در گروه سوم این مسابقات قرار دارد.

بر اساس برنامه لیگ آزادگان، از هر کدام از این گروه ها دو تیم به مرحله نهایی راه می یابند و پس از برگزاری مسابقات این مرحله، در پایان دو تیم به لیگ برتر فوتبال جوانان کشور صعود می کنند.

کد خبر 2187525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha