۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۵۰

در رقابت های لیگ دسته یک والیبال کشوربه میزبانی بجنورد؛

شهرداری بجنورد به مصاف متین دامغان می‌رود

شهرداری بجنورد به مصاف متین دامغان می‌رود

بجنورد - سرپرست تیم شهرداری بجنورد گفت: در نخستین دیدار از مرحله رفت مسابقات لیگ دسته یک والیبال یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست کشور، تیم شهرداری بجنورد به مصاف تیم متین دامغان می رود.

مهدی مهرپور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این رقابت ها ساعت ۱۶ روز چهارشنبه هفته جاری در محل سالن ملت بجنورد برگزار می شود، اظهار داشت: تیم خراسان شمالی با عنوان تیم شهرداری بجنورد زیر نظر محمد وکیلی مربی تیم ملی نوجوانان، تمرینات خود را از روز هشتم آبانماه آغاز کرده است.

مهرپور تصریح کرد: در رقابت های لیگ دسته یک والیبال کشور ۲۰ تیم در قالب چهار گروه پنج تیمی به مصاف یکدیگر می روند، که دور رفت این مسابقات ۲۶ آذرماه پایان یافته و بعد از یک استراحت دوهفته ای مسابقات دور برگشت آغاز خواهد شد.

مهرپور که پیش از این نیز دوسال متوالی سرپرستی تیم خراسان شمالی را بر عهده داشته و توانسته است که تیم خراسان شمالی را به چها رتیم برتر کشور برساند، افزود: ایجاد انگیزه، جذب تماشاگر، رقابتهایی با کیفیت و صعود به لیگ برتر، ازعواملی است که سبب شده برای بستن تیم از بازیکنان غیر بومی در کنار بازیکنان مستعد استان استفاده شود.

کد خبر 2968387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha