۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۸:۳۰

با شركت 42 راس اسب اصيل تركمن/

سومین دور مسابقات کورس سوارکاری اسب در بجنورد برگزار شد

سومین دور مسابقات کورس سوارکاری اسب در بجنورد برگزار شد

بجنورد - خبرگزاري مهر: سومین دور مسابقات سوارکاری کورس بهاره بجنورد با شرکت 42 راس اسب اصيل تركمن برگزار و سوارکاران برتر اين مسابقه مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این رقابتها که عصر روز جمعه  16 خرداد ماه در پیست سوارکاری"گلستان شهر" بجنورد و در 7 کورس برگزار شد، نفرات اول تا سوم هر كورس مشخص شدند.

در کورس اول اسب هاي 2 ساله؛ اسب اسپيد با چابكسواري علي انفاس، اسب افروز به چابكسواري آتا انفاس و اسب آهو به چابكسواري پوريا نوري، به ترتيب اول تا سوم شدند.

در كورس دوم اسب ببر سياه به چابكسواري يوسف دهش، اسب صفا هورس به چابكسواري قربان نظر قلي پور، اسب ماندگار به چابكسواري حسين باغچقي مقام اول تا سوم را كسب كردند.

در كورس سوم؛ اسب شرايتون به چابكسواري پوريا نوري، اسب يادبابا به چابكسواري يوسف دهش و اسب آيسن به چابكسواري محمد يزداني در جايگاه اول تا سوم ايستادند.

در كورس چهارم اسب هاي بزرگسال؛  اسب توفان گلدي به چابكسواري يوسف دهش، اسب توزان به چابكسواري پوريا نوري و اسب غزال به چابكسواري حسين باغچقي بترتيب اول تا سوم شدند.

در كورس پنجم؛ اسب اسپيكاپ يزد به چابكسواري يوسف دهش، اسب بيلر2 به چابكسواري حسين باغچقي و اسب آي تك به چابكسواري بازرگان يزداني مقام اول تا سوم را كسب كردند.

در كورس ششم؛ اسب آت ايشان به چابكسواري يوسف دهش، اسب مارال به چابكسواري قربان نظر قلي پور و اسب دازايران به چابكسواري بلال قهرماني اول تا سوم شدند.

در كورس هفتم؛ اسب آريا به چابكسواري حسين باغچقي، اسب دل ناز به چابكسواري يوسف دهش و اسب يوهانا به چابكسواري عليرضا وحيدي حائز مقام اول تا سوم شدند.

به گزارش خبرنگار مهر طول مسافت اين دوره از مسابقات يك هزار متر و جوايز مقام هاي اول تا سوم به ترتيب شش ميليون ريال، چهار ميليون ريال و دو ميليون ريال كه به صورت حواله سبوس به برندگان اهداء شد.

در برگزاري اين دوره از مسابقات كورس بهاره معاون استاندار خراسان شمالي و تني چند از مسئولين محلي و جمع كثيري از علاقمندان به ورزش اسب دواني حضور داشتند.

اين دوره از مسابقات به همت اداره كل تربيت بدني خراسان شمالي، استانداری، جهاد و کشاورزی، هلال احمر، راه و شهرسازی و مركز پرورش و آموزش اسب سواري كيوان برگزار شد و بهنام نوري به عنوان مسئول برگزاري مسابقات، الياس باغچقي و مهدي عظيمي به عنوان مسئولين فني، مهدي عظيمي سرداور ميدان و آقايان ساجدي و امير برات زاده به عنوان داوران خط پايان اين مسابقات حضور داشتند.

کد خبر 2305693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha