۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۹:۳۶

لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور/

تیم انتظار بجنورد پدیده مشهد را مغلوب کرد

تیم انتظار بجنورد پدیده مشهد را مغلوب کرد

بجنورد - خبرگزاری مهر: تیم انتظار بجنورد در هفته پنجم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور با دو گل از سد حریف خود، تیم پدیده مشهد عبور کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر سه شنبه هفتم آبان ماه، از سری رقابت های لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور و از گروه سوم این مسابقات، تیم های انتظار بجنورد و پدیده مشهد در ورزشگاه تختی بجنورد به مصاف هم رفتند.

در این دیدار نماینده بجنورد با دو گل رضا اکبرزاده و سعید قادری موفق شد میهمان خود را شکست دهد و با 10 امتیاز همچنان در رده دوم جدول 9 تیمی باقی ماند.

هفته گذشته انتظار بجنورد در هفته چهارم این مسابقات در ورزشگاه  ساری، در دیدار برابر تیم دارو سازی وتاک این شهر به تساوی یک بر یک رسید و با کسب هفت امتیاز به رده دوم جدول صعود کرد.

مرحله گروهی فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور در چهار گروه 9 تیمی در حال برگزاری است و انتظار بجنورد به عنوان تنها نماینده خراسان شمالی، در گروه سوم این مسابقات قرار دارد.

هم اکنون در پایان هفته پنجم این مسابقات در گروه سوم تیم های دخانیات رشت، پیام انتظار بجنورد و تراکتور سازی تبریز به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار دارند.

انتظار بجنورد برای سومین سال متوالی است که در لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور حضور دارد اما به دلیل عدم حمایت مالی کافی، تاکنون موفق به صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان کشور نشده است.

 

کد خبر 2165329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha