۱۷ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸

در دوره توجیهی داوران لیگ فوتبال کشور صورت گرفت؛

موفقیت داور خراسان شمالی در تست آمادگی جسمانی لیگ دسته یک فوتبال

موفقیت داور خراسان شمالی در تست آمادگی جسمانی لیگ دسته یک فوتبال

بجنورد- کمک داور ملی خراسان شمالی با حضور در دوره توجیهی داوران و کمک داوران لیگ دسته یک فوتبال کشور، تست آمادگی جسمانی این دوره را با مؤفقیت گذارند.

به گزارش خبرنگار مهر، دوره توجیهی داوران و کمک داوران لیگ دسته یک فوتبال کشور از سیزدهم تا شانزدهم دی ماه به مدت سه روز با حضور ۷۶ داور و کمک داور در هتل آکادمی فوتبال تهران برگزار شد.

در این دوره سه روزه که به مدرسی حسین عسگری، حسن کامرانی فر، مسعود عنایت و فریدون اصفهانیان و با مدیریت غلام سلیمانی برگزار شد، یوسف مغروری، کمک داور ملی خراسان شمالی، به عنوان تنها نماینده استان شرکت داشت و مؤفق شد تست آمادگی جسمانی آن را با مؤفقیت بگذراند.

تست آمادگی جسمانی داوران و کمک داوران این دوره بر اساس رکوردهای فیفا انجام شد و در صورت عدم مؤفقیت هر داور و یا کمک داور در این تست ها، تا پایان فصل از وی در مسابقات لیگ برتر و دسته یک فوتبال کشور استفاده نخواهد شد.

دوره توجیهی داوران و کمک داوران لیگ دسته یک فوتبال کشور با هدف بازآموزی و بررسی جدیدترین قوانین داوری فوتبال و هماهنگی بیشتر داوران برای قضاوت در نیم فصل دوم لیگ برگزار شد و علاوه بر این در دوره مزبور برخی از مشکلات و نقاط ضعف داوران در نیم فصل اول لیگ نیز مورد بررسی قرار گرفت.

انجام تست های چشم پزشکی مرتبط با پزشکی فوتبال از داوران، کلاس روانشناسی و دوره تغذیه داوران از دیگر بخش های دوره توجیهی سه روز داوران و کمک داوران لیگ دسته یک فوتبال کشور بود.

یوسف مغروری که سال گذشته نیز در لیگ دسته یک فوتبال کشور سوت می زد و در نیم فصل نخست لیگ امسال هم قضاوت های مهمی را در این رقابت ها بر عهده داشت، تنها داور خراسان شمالی است که تاکنون در این سطح از رقابت های فوتبال کشور قضاوت کرده است.

کد خبر 3019230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha