۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۰

لیگ فوتسال خراسان شمالی/

پایان هفته اول دور برگشت/ تساوی تیم های صدرنشین جدول

پایان هفته اول دور برگشت/ تساوی تیم های صدرنشین جدول

بجنورد - خبرگزاري مهر: رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی گفت: هفته اول دور برگشت رقابت هاي ليگ دسته یک فوتسال خراسان شمالی با برگزاری چهار دیدار در شهرهای مختلف استان و تساوی تیم های صدرنشین جدول پیگیری شد.

حسین جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: هفته اول دور برگشت( هفته هشتم) مسابقات لیگ دسته یک فوتسال خراسان شمالی با انجام چهار دیدار همزمان در شهرهاي مختلف اين استان پیگیری شد.

وی اظهار داشت: در این هفته در مهمترین دیدار تیم صدرنشین بتن آماده گرمه در خانه برابر متال استیل بجنورد با نتیجه سه بر سه به تساوی رسید.

جعفرزاده اضافه کرد: در دیگر دیدار این هفته پرسپولیس اسفراین نیز برابر میهمان خود گلستان شیروان با نتیجه چهار بر چهار به تساوی رسید.

وی گفت: همچنین در دیگر دیدارها پیام بجنورد در شیروان برابر شهاب نوین این شهر با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و سازه بتنی نیرومند فاروج هم با نتیجه سه بر دو جوارشی سنخواست را از پیش رو برداشت.

به گفته جعفرزاده بر این اساس در پایان هفته هشتم رقابت های لیگ دسته یک فوتسال استان( هفته اول دور برگشت) بتن آماده گرمه با 17 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد، تیم جوارشی سنخواست با 14 امتیاز دوم است و گلستان شیروان هم با 14 امتياز و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم جدول رده بندی لیگ جای گرفته است.

وی افزود: در اين دوره از مسابقات لیگ دسته یک فوتسال خراسان شمالی هشت تيم از شهرستان هاي مختلف استان حضور دارند.

به گفته رییس هیئت فوتبال خراسان شمالی در پایان این مسابقات، تیم قهرمان به عنوان نماینده استان جواز حضور در رقابت های فصل آینده لیگ دسته سه فوتسال کشور را به دست می آورد.

کد خبر 2179918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha