۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۳

پس از رقابت 84 ورزشكار/

مسابقات منطقه‌اي كشتي با چوخه شرق كشور به کار خود پایان داد

مسابقات منطقه‌اي كشتي با چوخه شرق كشور به کار خود پایان داد

بجنورد- خبرگزاري مهر: رييس هيئت ورزش‌هاي روستايي و بومي محلي خراسان شمالي گفت: مسابقات منطقه اي كشتي با چوخه شرق كشور پس از رقابت 84 كشتي گير با معرفي برترين ها به كار خود پايان داد.

يوسف اميري در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود:هفتمين دوره مسابقات كشتي با چوخه جام مرحوم پهلوان محمد عظیمی، همزمان با به مناسبت نوزدهم مهرماه و نخستين سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب اسلامي به خراسان شمالي، با حضور كشتي گيراني از استان هاي خراسان شمالي، خراسان رضوي، تهران، سمنان و... به ميزباني شهرستان راز و جرگلان و در محل گود باستاني روستاي پشنده برگزار شد.

وي اظهار داشت: در اين مسابقات 84 كشتي‌گير از استان هاي مذكور در چهار وزن 70 كيلوگرم، 80، 90 و 90+ كيلوگرم به مصاف هم رفتند كه در پايان در سنگين وزن مسلم نوري از شيروان به مقام قهرماني رسيد.

به گفته اميري در وزن 90 كيلوگرم نيز مجتبي كلانتريان از اسفراين به مقام نخست رسيد و در 80 كيلوگرم هم عيسي رضايي از بجنورد مقام قهرماني را از آن خود كرد.

وي اضافه كرد: همچنين در وزن 70 كيلوگرم اين مسابقات نيز قنبر قنبري از درگز با غلبه بر تمامي حريفان به عنوان نخست دست يافت.

رييس هيئت ورزش هاي روستايي و بومي محلي خراسان شمالي در پايان عنوان كرد: رقابت‌های کشتی با چوخه جام پهلوان محمد عظیمی روستای پشنده راز و جرگلان همه ساله با هدف گرامیداشت یاد مرحوم پهلوان محمد عظیمی که خود از اهالی این روستا و از پهلوانان به نام کشتی با چوخه خراسان بزرگ بود، برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مقام معظم رهبري نوزدهم مهر ماه سال 91 به خراسان شمالي سفر كردند و به مدت هشت روز ميهمان مردم ولايت مدار اين استان بودند.

 

کد خبر 2153863

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha