۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۳

در جمع اعضای ستاد انتخاباتی؛

پزشکیان:بدون حمایت مردم امور به سرانجام نمی‌رسد/اجازه ناحقی ندهیم

پزشکیان:بدون حمایت مردم امور به سرانجام نمی‌رسد/اجازه ناحقی ندهیم

رئیس جمهور منتخب گفت: بار سنگینی که شما مردم بر شانه‌های ما گذاشته‌اید، به شدت سنگینی می‌کند و بدون شما و به تنهایی نمی‌توان امور کشور را انجام داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب امروز پنجشنبه (۲۱ تیر ۱۴۰۳) در جمع اعضای ستاد انتخاباتی استان تهران که در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: پست، مقام و جایگاه برای من هیچ امتیازی ندارد و به آنچه که به آن معتقدم، همچنان اعتقاد دارم. اما بار سنگینی که شما و مردم کشورمان بر شانه‌های ما گذاشته‌اید، به شدت سنگینی می‌کند.

وی افزود: اگر شما اعضای ستاد، مردم، نخبگان، تولیدکنندگان، کارشناسان، صنعت گران، مذهبیان، عشایر، کشاورزان و سایر اقشار مردم نباشید، به تنهایی و بدون حمایت مردم، نمی‌توان امور کشور را انجام داد.

رئیس جمهور منتخب با بیان اینکه صادقانه با همه مردم بر آنچه که پیمان بسته‌ام، خواهم ایستاد، خاطر نشان کرد: زندگی امام حسین (ع) و سایر ائمه سرشار از حریت، آزادگی، درس و تجربه است و من زندگی خود را با زندگی آنها تطبیق داده و به این راهی که انتخاب کرده‌ام، افتخار می‌کنم.

رئیس جمهور منتخب با بیان آنکه حرف می‌زنیم ولی پای حرف خود نمی‌ایستیم، تاکید کرد: برخی از برادرها گمان می‌کنند که ما خود را گم کردیم و یا قرار است زد و بندی انجام دهیم. اما مطمئن باشید که زد و بندی انجام نخواهیم داد.

پزشکیان ادامه داد: شما اعضای ستاد، بازوان و صدای ما محسوب می‌شوید و امیدواریم آقای دکتر «تاجرنیا» در این تشکیلات و مجموعه حاضر شوند تا به راحتی بتوان این صدا را منتقل کرد.

وی با بیان اینکه در هر موقعیتی که بوده‌ام، صادقانه با مردم صحبت کرده‌ام، اظهار کرد: این موقعیت‌ها و جایگاه‌ها ما را تغییر نخواهد داد. اگر قرار بود بخورم، ببرم و بدزدم، تاکنون باید این کار را انجام می‌دادم، اما قرار نیست در این سن برای خودم و اطرافیانم کاری انجام دهم و کاری هم نخواهم کرد.

رئیس جمهور منتخب مردم با درخواست حفظ انسجام و وحدت میان اعضای ستاد خود، اذعان کرد: با این شبکه به یکدیگر وصل شوید و صدای من باشید و من هم صدای شما خواهم بود. باید ایران بر اساس حق، عدالت، آزادگی و مردانگی درست شود.

پزشکیان با قدردانی از همه مردم این کشور که پای صندوق‌های رأی آمدند، خاطر نشان کرد: ایران برای همه ایرانیان است و همه باید تلاش کنیم کشور بر اساس حق، عدالت، آزادگی و مردانگی درست شود. حق هر فرد و قومی در این جامعه ناحق نشود، لذا باید ما مقابل آن ایستاده و از ناحقی جلوگیری کنیم و اجازه ندهیم حق فردی از بین برود.

وی بیان کرد: این رویه را امام حسین (ع) و حضرت علی (ع) به ما یاد دادند و به ما آموختند.

پزشکیان عنوان کرد: اگر دیدید که این نشست کمی با تأخیر انجام شد، به این دلیل است که دیدارهای متعددی بود و امکان دیدار همه شما در این مدت فراهم نبود، زیرا فرصت اندکی وجود دارد.

وی ادامه داد: خدمتگزار همه شما و خاک پای همه ایرانیان هستم و به این شکل نیست که وعده بدهم و به پستی برسم و بعد فرار کنم.

پزشکیان با بیان اینکه با کمک هم، باورها و اعتقادهای خود را با قدرت در جامعه پیگیری خواهیم کرد، عنوان کرد: ما از نسلی نیستیم که تصور کنید دروغ می گویم. بلکه ما راه امام حسین (ع) و راه حضرت علی (ع) و راه انسان‌های آزاده و عدالت خواه را ادامه خواهیم داد.

رییس جمهور منتخب از همه اعضای ستاد و سایر مردم خواست در راهی که دارد به وی کمک کنند، بیان کرد: در این راه امید است به نحوی اقدام کنیم که اجازه ندهیم در جای جای این کشور ظلمی و ستمی انجام شود و ناحقی صورت گیرد و مظلومی باشد و ما صدای او را نشنویم. بلکه باید صدای او را شنیده و حق او را پیگیری کنیم.

کد خبر 6163994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      2 0
      یاحق تاببینیم
    • محمدرضا ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      2 0
      من کشاورزاستان بزذم، فقط میگم خداوند حضرت علی کمکت کننددوستت داریم ترک باوفا