۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۳

امام جمعه ایلام:

اسماعیل هنیه مبارز خستگی‌ناپذیر و چهره پرافتخار جبهه مقاومت بود

اسماعیل هنیه مبارز خستگی‌ناپذیر و چهره پرافتخار جبهه مقاومت بود

ایلام-امام جمعه ایلام گفت:اسماعیل هنیه مبارز خستگی‌ناپذیر و چهره پرافتخار جبهه مقاومت بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در پیامی، شهادت مجاهد نستوه جبهه مقاومت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ»

شهادت حاج اسماعیل هنیه مبارز خستگی‌ناپذیر و چهره پرافتخار جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم خونخوار و کودک‌کش صهیونیستی، سندی دیگر بر جنایت و توحش این رژیم جعلی است که به هیچکدام از قواعد بین المللی پایبند نبوده و نیست و بار دیگر با این اقدام ددمنشانه، چهره زشت و پلید جنایتکارانه خود را برای مردم جهان آشکار کرد.

شهادت این مجاهد خستگی ناپذیر و عزیز در حالی که مهمان رسمی جمهوری اسلامی ایران بود، نشان دهنده اوج ذلت، خواری و استیصال رژیم جنایتکار، کودک‌کش و جانی صهیونیستی در برابر عظمت و عزت ایستادگی ملت مظلوم فلسطین، مردم غزه و جبهه مقاومت است.

رژیم صهیونیستی که در منجلاب جنایت‌های خود در حال غرق شدن است، برای فرار از شکست‌های مفتضحانه خود در برابر جبهه مقاومت و ایستادگی بی‌نظیر غزه، هر روز به جنایت و حماقت بیشتری دست می‌یازد، غافل از اینکه این اقدامات از سر استیصال، نتیجه‌ای جز سرعت بخشیدن به پایان موجودیتش از روی این کره خاکی ندارد و بر اساس نصّ صریح قرآن کریم پیروزی نهایی از آن مظلومان و مستضعفان جهان است.

بی‌شک همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام خود با صراحت اعلام فرمودند، رژیم صهیونیستی با این جنایت، زمینه مجازات سختی را برای خود رقم زده، و باید منتظر عواقب این اقدام رذیلانه خود باشد.

شهادت اسماعیل هنیه مبارز خستگی ناپذیر جبهه مقاومت که سال‌ها در این مسیر نورانی، مقتدرانه گام برداشت و حتی عزیزان خود را در این راه با افتخار تقدیم کرد، را محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران اسلامی، ملت مظلوم فلسطین و همه آزادیخواهان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن شهیدقدس، علوّ درجات و برای جبهه عظیم مقاومت، پیروزی روزافزون از خداوند متعال خواستارم.

الله نور کریمی تبار

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام

کد خبر 6182098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha