۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۱۱

امید نمازی خبر داد:

بیت آشور امروز ریکاوری می‌کند/ حضور در بازی با تایلند با تائید کی‌روش

بیت آشور امروز ریکاوری می‌کند/ حضور در بازی با تایلند با تائید کی‌روش

مربی تیم ملی فوتبال درباره آخرین وضعیت بیت آشور بازیکن جدید این تیم گفت: این بازیکن در تمرین عصر امروز شنبه زیر نظر کادر فنی تمرین ریکاوری را انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، امید نمازی مربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص آخرین وضعیت مهرداد بیت آشور گفت: این بازیکن وارد اردو شده و به دلیل خستگی راه و زمان طولانی که در سفر بوده، در تمرین ریکاوری صبح بازیکنان حضور نداشت اما  امروز بعدازظهر زیر نظر کادر فنی تمرین ریکاوری خواهد کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بیت آشور دو روز پیش هم بازی سنگینی را برای تیمش انجام داده و جای نگرانی از لحاظ انجام تمرینات وجود ندارد.

مربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه درباره وضعیت جسمانی این بازیکن هم اظهار داشت: بیت آشور مصدومیتی ندارد و تنها همانطور که گفتم به دلیل اینکه 24 ساعت در راه بوده تا به تهران برسد، تمرین ریکاوری انجام می‌دهد تا در صورت صلاحدید کادر فنی و نظر کارلوس کی‌روش در بازی ساعت 19 روز سه‌شنبه 23 مهرماه حضور داشته باشد.

نمازی همچنین گفت: این بازیکن در کنار دیگر ملی پوشان باید تلاش کنند تا در بازی برابر تایلند به صلاحدید کارلوس کی‌روش در ترکیب قرار بگیرند.
 

کد خبر 2154023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha