۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۵:۲۱

قهرمانی مطلق:

43 دوربین ثبت تخلف خودرو در شهر همدان وجود دارد/ پلیس راهور مردم را از مکان نصب دوربین ها مطلع کند

43 دوربین ثبت تخلف خودرو در شهر همدان وجود دارد/ پلیس راهور مردم را از مکان نصب دوربین ها مطلع کند

همدان – خبرگزاری مهر: فرماندار همدان گفت: 43 دوربین ثبت تخلف خودرو در شهر وجود دارد که با توجه به این بحث پلیس راهور باید مردم را در این راستا آگاه کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن قهرمانی مطلق پیش از ظهر امروز در گردهمایی فرماندهان انتظامی و رؤسای کلانتری‌های شهرستان همدان اظهار داشت: اتفاقاتی که در راستای کارهای عمرانی و عبادی در کشور می افتد همگی ماحصل نهادهای انتظامی و امنیتی است که در این نهادها هنوز باب شهادت و جانبازی باز است.

فرماندار همدان افزود: بین نیروهای نظامی و انتظامی کشورمان ایران با سایر کشورها تفاوت های زیادی وجود دارد چراکه تمامی حرکات و سکنات نیروی انتظامی ایران در جهت تثبیت پایه های نظام اسلامی است.

وی بیان داشت: شهرستان همدان یکی از شهرستان های امن برای مردم و ناامن برای کسانی است که می خواهند ایجاد ناامنی کنند.

قهرمانی مطلق با بیان اینکه بیش از 65 درصد سارقین شهر را معتادین تشکیل داده اند: اضافه کرد: زندان ها را نیز 55 درصد از معتادین تشکیل داده اند.

فرماندار همدان عنوان داشت: در شش ماه گذشته شاهد کاهش 58 درصدی جیب بری، 46 درصدی سرقت اهشام، 41 درصد کیف قاپی، 40 درصدی اماکن خصوصی، 28 درصدی مغازه ها، 18 درصدی منازل بوده ایم.

وی با بیان اینکه در بخش قطعات خودرو نیز 36 درصد افزایش سرقت داشتیم، در ادامه گفت: 9 درصد سرقت خورد نیز افزایش یافته است که باید در این راستا فرهنگ سازی کرد که البته اقداماتی در این زمینه انجام شده است.

قهرمانی مطلق ابراز داشت: بیش از دو میلیون 300 هزار نفر گردشگر در شش ماه گذشته از همدان رفتند که خوشبختانه هیچ گونه مشکلی پیش نیامد.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه در 19 مکان دوربین ثبت تخلف توسط شهرداری در شهر نصب شده است، اذعان داشت: 24 مکان نیز توسط پلیس راهور نصب شده است که باید در این راستا اطلاع رسانی شود تا مردم بدانند چرا برگ جریمه دریافت می کنند و این اطلاع رسانی می تواند در کاهش جرائم موثر باشد.

وی اظهار داشت: در بخش ارتقا و امنیت شرستان اقدامات خوبی انجام شده است که طی این طرح ها 230 نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند که 70 نفر آنها از افراد به نام و شناسنامه دار در این راستا بودند که باید با آنها برخورد جدی صورت گیرد.

قهرمانی مطلق افزود: طی شش ماه گذشته 16 باغ رستوران و تالار پلمپ شده است و همچنین در سال جاری 89 طرح منطقه ای توسط پلیس صورت گرفته است.

کد خبر 2154137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha