۲۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۸:۴۳

گروندونا پیش از دیدار با ایران:

تحت تاثیر قدرت تیم ایران قرار گرفته‌ام/ حرف‌های مارادونا اهمیتی ندارد

تحت تاثیر قدرت تیم ایران قرار گرفته‌ام/ حرف‌های مارادونا اهمیتی ندارد

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال (نوجوانان) ایران اعلام کرد  وقتی فیلم بازی‌های گذشته ایران را دیدیم، خیلی تحت تاثیر قدرت تیم ایران و بازی فیزیکی که در زمین انجام می‌دهد، قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، هومبرتو گروندونا سرمربی تیم فوتبال نوجوانان آرژانتین در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ایران در مرحله گروهی جام جهانی نوجوانان امارات، ضمن بیان مطلب فوق گفت: فردا حتما بازی سختی است زیرا همیشه بازی‌های نخست در این تورنمنت‌های دشوار است. همچنین می‌دانیم ایران تیم قدرتمندی است، به همین دلیل برای گرفتن یک نتیجه مثبت برابر این تیم به میدان می‌رویم.

وی با بیان اینکه قبل از بیان هر چیز دیگر می‌خواهد از مربی ایران به خاطر حرف‌های خوبی که در مورد خود و فوتبال آرژانتین زد، تشکر کند، افزود: وقتی فیلم بازی‌های گذشته ایران را دیدیم، خیلی تحت تاثیر قدرت تیم ایران و بازی فیزیکی که در زمین انجام می‌دهد، قرار گرفتیم زیرا بازی تکنیکی و قدرتی را در زمین ارائه می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال (نوجوانان) آرژانتین در مورد اظهارات مارادونا که از تیم‌های ملی این کشور حمایت نمی‌کند و تاثیر این صحبت‌ها روی روحیه بازیکنانش اضافه کرد: مارادونا اسم بزرگی است که وقتی فوتبال بازی می‌کرد، بسیار خوب بود اما با احترامی که برای او قائلم، باید اعلام کنم صحبت‌های او تاثیری روی تیم من نمی‌گذارد.

وی همچنین در پاسخ به سوال مهر که در آینده از تیم شما چند مسی و مارادونا به فوتبال دنیا معرفی می‌شود، تاکید کرد: سخت است بگوئیم، از تیم ما چند مارادونا یا مسی به فوتبال آینده دنیا معرفی می‌شود اما مطمئنا در فضایی پر از انگیزه و تلاش جام جهانی، بازیکنان بزرگی پرورش باقته و بسیار جای امیدواری است که از بین آنها بازیکنان بزرگی به فوتبال جهان معرفی شوند.

گروندونا در پایان گفت: نباید فراموش کنیم رسیدن به این مرحله از جام جهانی نشانه رشد فوتبال در کشورهایی مانند ایران است که تلاش دارند در فوتبال پایه به موفقیت برسند. فارغ از هر نتیجه‌ای رسیدن به این مرحله برای این تیم‌ها خوب است.

دیدار تیم‌های فوتبال ایران و آرژانتین در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی نوجوانان 2013 امارات ساعت 20 فردا شنبه در ورزشگاه راشد شهر دبی امارات برگزار می‌شود.

 

 
کد خبر 2154315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha