۲۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۶

گزارش خبرنگار اعزامی مهر به امارات؛

ترکیب تیم فوتبال نوجوانان ایران برای دیدار با آرژانتین اعلام شد

ترکیب تیم فوتبال نوجوانان ایران برای دیدار با آرژانتین اعلام شد

ترکیب تیم فوتبال زیر 17 سال ایران برای دیدار با آرژانتین در نخستین بازی در مرحله گروهی جام جهانی نوجوانان از سوی کادرفنی این تیم اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر از امارات، مهدی امینی، صادق محرمی، مصطفی هاشمی، سیدمجید حسینی(کاپیتان)، کمیل حق‌زاده، سعید عزت اللهی، امیرحسین کریمی، علی هزامی، محمد بازاج، امیرمحمد مظلوم و رضا جعفری، 11 بازیکنی هستند که امروز مقابل آرژانتین در ورزشگاه راشد دبی به میدان می‌روند.

از سوی دیگر جلسه فنی مربیان با بازیکنان تیم فوتبال زیر 17 سال ایران پیش از بازی مقابل آرژانتین صبح امروز شنبه در اتاق جلسات هتل اینترکنتینانتال برگزار شد. در این جلسه علی دوستی‌مهر، بار دیگر با تشریح وظایف بازیکنان در زمین و در بازی مقابل آرژانتین، نکات فنی را به آنها گوشزد کرد و صحنه‌هایی از بازی‌های تیم ملی آرژانتین که گلچین شده بود نشان داد.

این جلسه تا ساعت 11:30 به وقت تهران ادامه داشت که در آن نحوه آرایش تیم و عملکرد بازیکنان در جریان این بازی، به آنها توضیح داده شد.

همچنین مصطفی قنبرپور سرمربی تیم فوتبال زیر 16 سال ایران که تیمش با موفقیت مرحله مقدماتی را پشت سر گذاشت و به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در سال 2014 راه یافت، برای حضور در کلاس آموزشی فیفا و تماشای دیدارهای ایران، از روز گذشته وارد امارات شده است.

دیدار تیم‌های فوتبال ایران و آرژانتین در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی نوجوانان 2013 امارات ساعت 20 امروز شنبه در ورزشگاه راشد شهر دبی امارات برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر 2157929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha