۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۶

مصطفی قنبرپور:

بازیکنان شایسته را به تیم فوتبال نوجوانان ایران دعوت می‌کنیم

بازیکنان شایسته را به تیم فوتبال نوجوانان ایران دعوت می‌کنیم

سرمربی تیم نوجوانان 16 ایران با اشاره به بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم گفت: سعی می‌کنیم بهترین‌ها را زیر نظر بگیریم و بازیکنان شایسته را به اردو دعوت خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مصطفی قنبرپور در این باره گفت: تیم نوجوانان اردوی خود را از 2 تا 5 آذر ماه در آکادمی ملی فوتبال برگزار کرد و برای این دوره از 26 بازیکن جهت ارزیابی فنی به این اردو دعوت به عمل آمد. این نفرات بازیکنانی هستند که سال قبل اسامی آنها برای شرکت در مسابقات مرحله مقدماتی زیر 16 سال در سیستم AFC  ثبت شده بود و خوشبختانه به طور کلی این اردو از همه لحاظ  بسیار مفید بود.

وی ادامه داد: به لحاظ فنی بازیکنان نسبت به گذشته رشد کرده‌اند به طوری که وجود داشتن 6 یا 7 بازیکن فنی گواهی این موضوع است و این بازیکنان  قطعاً دراردوی آینده که 14 آذر آغاز می‌شود هم دعوت می­‌شوند تا با بازیکنانی که در مسابقات مقدماتی 16 سال آسیا در پاکستان حضور داشتند ادغام شوند و تلفیق این بازیکنان و بازیکنانی که در پاکستان بودند بسیار موثر خواهد بود.

مصطفی قنبرپور همچنین درباره تورنمنتی که در کشور مالزی برگزار می‌شود اشاره کرد و گفت: با 18 بازیکن در آن مسابقات شرکت می‌کنیم، که به منظور آمادگی در تورنمنت مالزی سه اردو آمادگی  در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم بازیکنان را به لحاظ آمادگی جسمانی به حدی برسانیم که با تیم‌های صاحب سبک اروپایی رقابت کنند و امیدواریم که بتوانیم در وهله اول در آن تورنمنت بازیکنان مستعد را شناسایی و نتایج مطلوب را کسب کنیم.در هر حال کادرفنی تیم ملی نوجوانان بازیکنان شایسته را به تیم ملی دعوت خواهد کرد.

وی ضمن تشکر از مسئولان فدراسیون و کمیته جوانان اظهار امیدواری کرد که روند رو به رشد تیم ادامه داشته باشد وبا ارزیابی‌های دقیق بازیکنانی که شایسته حضور در مسابقات مرحله نهایی نوجوانان آسیا در تایلند هستند به تیم نوجوانان دعوت شوند.

کد خبر 2184602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha