۲۷ مهر ۱۳۹۲، ۲۰:۱۶

گزارش خبرنگار مهر از امارات؛

ایران در نیمه اول آرژانتین را متوقف کرد/ برتری محسوس شاگردان دوستی‌مهر

ایران در نیمه اول آرژانتین را متوقف کرد/ برتری محسوس شاگردان دوستی‌مهر

تیم فوتبال نوجوانان ایران نخستین دیدار خود در جام جهانی امارات را برابر آرژانتین آغاز کرده است که این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به امارات، تیم فوتبال نوجوانان ایران نخستین دیدار خود را در جام جهانی امارات برابر آرژانتین آغاز کرده است. در این بازی که از ساعت 19:30 دقیقه(به وقت تهران) امروز شنبه در ورزشگاه راشد شهر دبی در حال برگزاری است شاگردان علی دوستی با ارایه یک بازی برتر در پایان نیمه نخست حریف نامدار خود را با تساوی یک بر یک متوقف کرده‌اند. مصطفی هاشمی(یک) برای ایران گلزنی کرد و سباستین دریوسی در دقیقه 14 تنها گل تیم آرژانتین را به ثمر رساند.

بازیکنان دو تیم هنوز خود را در زمین پیدا نکرده بودند که تیم ایران شوک بزرگی را به حریف وارد کرد. دفع ناقص مدافع حریف باعث شد تو پشت محوطه جریمه آرژانتین به مصطفی هاشمی برسد و این بازیکن هم با شوتی سرضرب و راه دور دروازه حریف را باز کرد تا ایران در دقیقه یک بازی از حریف خود پیش بیافتد.

تیم ایران که با گل دقیقه نخست خود به تیم حریف شوک وارد کرده بود پس از آن نیز نسبت به حریف برتری داشت و می‌توانست برای بار دوم دروازه حریف را باز کند. شوت راه دور کریمی در دقیقه 13 که به شکل خطرناکی از کنار دروازه حریف به خارج رفت نشان از برتری‌های تیم ایران در این دقایق حکایت می‌کرد.

در حالی که ایران خوب بازی می‌کرد آرژانتین یک حمله را از جناح راست طرح ریزی که کرد که نخستین حمله این تیم محسوب می‌شد و منجر به گل هم شد. پاس عرضی و رو به بیرون برای سباستین دریوسی باعث شد تا این بازیکن با جایگری عالی در میان چند مدافع تیم کشورمان با یک ضربه زمینی و دقیق کار را به تساوی بکشاند.

بعد از این گل تیم ایران بهتر از حریف ظاهر شد و در دقیقه 27 روی ضربه سهمگین و راه دور علی هزامی تیر دروازه حریف را به لرزه در آورد. ایران که روی شوت‌های راه دور برنامه‌ریزی داشت در دقیقه 36 نیز روی ضربه جعفری دروازه بان حریف را به واکنش وا داشت. آرژانتین در پاسخ به این حمله بار دیگر از جناح راست دست به حمله زد که مهاجم این تیم توپ ارسالی را به همان نقطه‌ای زد که دروازه‌بان ایران قرار داشت. آرژانتین در دقیقه 40 بازی توسط لوئیس لژوک خطرساز شد که ضربه این بازیکن به شکل خطرناکی به خارج از زمین رفت تا این نیمه در نهایت با تساوی خاتمه یابد.

تیم ایران در این دیدار با ترکیب مهدی امینی، صادق محرمی، مصطفی هاشمی، سیدمجید حسینی، کمیل حق‌زاده، سعید عزت‌اللهی، امیر حسین کریمی، علی هزامی، محمد بازاج، امیرمحمد مظلوم و رضا جعفری به مصاف حریف رفت.

کد خبر 2158292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha