۲۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۰

به منظور حضور در مسابقات كشوري/

نفرات برتر شطرنج قهرماني رده‌هاي سني خراسان شمالي مشخص شدند

نفرات برتر شطرنج قهرماني رده‌هاي سني خراسان شمالي مشخص شدند

بجنورد - خبرگزاري مهر: رييس هيئت شطرنج خراسان شمالي گفت: مسابقات شطرنج قهرماني رده‌هاي سني دختران، انتخابي تيم استان براي اعزام به رقابت‌هاي كشوري، با معرفي نفرات برتر پايان يافت.

سيامك ساعدي در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاري مسابقات شطرنج انتخابي تيم رده‌هاي سني خراسان شمالي براي حضور در مسابقات كشوري در دو بخش دختران و پسران، عنوان كرد: در اين رقابت ها كه به ميزباني بجنورد و در محل سالن هيئت شطرنج اين شهرستان برگزار شد؛ در بخش دختران 56 شطرنج باز از شهرستان هاي بجنورد، اسفراين و شيروان حضور داشتند.

به گفته وي اين مسابقات در شش رده سني زير هشت سال، زير 10 سال، زير 12 سال، زير 16 سال و زير 18 سال در پنج دوره و به روش سويسي برگزار شد.

ساعدي اظهار داشت: در پايان اين مسابقات در رده سني زير هشت سال كيانا محمدپور از بجنورد قهرمان شد، نگار غفوري از بجنورد در رده دوم ايستاد و بهار شيرزاد نيز از باشگاه آرتين به مقام سومي دست يافت.

وي اضافه كرد: در رده سني زير 10 سال هم مهرنوش شيردل از بجنورد، نگار هادي از بجنورد و عسل محمديان صبور از باشگاه فرزانه شيروان به ترتيب در رده هاي اول تا سوم قرار گرفتند.

ساعدي گفت: در رده سني زير دوازده سال حنانه عزيزي از بجنورد در جايگاه نخست ايستاد، نيلوفر طاهري از بجنورد دوم شد و مليكا كرمانشاهي نيز از بجنورد عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

وي افزود: در رده سني زير چهارده سال هم عنوان قهرماني به هانيه يعقوبي از اسفراين رسيد، مبينا رختياني از بجنورد دوم شد و زهرا تويي از اسفراين نيز مقام سوم را كسب كرد.

به گفته اين مسئول در مسابقات رده سني زير شانزده سال هم نازنين طاهري از بجنورد قهرمان شد، محنا انصاري از اسفراين نايب قهرمان شد و مهسا اژدري نصرت از بجنورد هم مقام سومي را از آن خود كرد.

وي اضافه كرد: در رده سني زير هجده سال اين مسابقات نيز نسيم يزدي زاده از شيروان، شكوفه رسالتي از بجنورد و مهتاب اكبري از بجنورد به ترتيب عناوين اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

به گفته ساعدي كه سرپرستي اين مسابقات را بر عهده داشت، سرداور و مسئول برگزاري اين دوره از مسابقات معصومه مجردي بود و داوران آن را نيز سهراب هنريار و علي قديمي تشكيل داده بودند.

کد خبر 2154532

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha