۲۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۸:۴۲

عبدالله ویسی:

الان وقت انتقاد از کی‌روش نیست/ باید از حضور دورگه‌ها استقبال کنیم

الان وقت انتقاد از کی‌روش نیست/ باید از حضور دورگه‌ها استقبال کنیم

عبدالله ویسی با بیان اینکه باید دراین مقطع از کی روش حمایت کنیم گفت: باید این کار را انجام دهیم تا او بتواند با آرامش و تمرکز تیم ملی را هدایت کند. الان زمانی نیست که بیائیم و از کارلوس کی روش انتقاد کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرمربی تیم استقلال صنعتی خوزستان در حاشیه تمرین عصر امروز یکشنبه تیم ملی و در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: مدت‌ها بود که تمرین تیم ملی را از نزدیک ندیده بودم. باتوجه به اینکه بلیط پروازم به اهواز کنسل شده بود فرصت را مغتنم شمرده و خودم را به اردوی تیم ملی رساندم تا تمرینات تیم ملی کشورم را از نزدیک ببینم.

وی انتقاد از کادر فنی تیم ملی در این مقطع را به صلاح ندانست و گفت: الان زمانی نیست که بیائیم و از کارلوس کی روش انتقاد کنیم. در حال حاضر وی سر مربی تیم ملی ایران است و همه ما وظیه داریم از وی حمایت کنیم تا او بتواند با آرامش و تمرکز تیم ملی را هدایت کند.

این مربی با بیان اینکه انتقاد برخی از مربیان داخلی نسبت به کی روش منصفانه نیست، گفت: نباید در زمانی که تیم ملی نیاز به حمایت دارد بعضی از مربیان ما کی روش را مورد انتقاد قرار دهند. همه باید همدل باشیم و آرزو کنیم که تیم ملی کشورمان چه در جام ملت‌های آسیا و چه در جام جهانی موفق باشد.

ویسی همچنین انتقاد از حضور بازیکنان دورگه‌ را در تیم ملی منصفانه ندانست و افزود: نباید از حضور بازیکنان دو رگه در تیم انتقاد کنیم. آنها نشان دادند که برای کشورشان و پیراهن تیم ملی ایران ارزش و احترام قائل هستند و با عشق و علاقه به ایران به کشورمان آمده‌اند تا بتوانند دین خود را به ایران ادا کنند. پس باید از حضور آنها استقبال کنیم تا آنها با تمام وجودشان برای ایران بازی کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: نباید چون این بازیکنان زبان فارسی را به خوبی بلد نیستند آنها را ایرانی ندانیم. اگر من یک روز در تبریز مربی شدم و چون زبان ترکی بلد نیستم باید مرا از تبریز بیرون کنند؟

سرمربی تیم استقلال صنعتی خوزستان خاطر نشان کرد: مطمئنا کادر فنی تیم ملی دقت بسیاری داشته تا این بازیکنان را به تیم ملی دعوت کرده و ما هم بایدبه این دقت و نظر آنها احترام بگذاریم.

ویسی در پایان درباره ضعیت  استقلال صنعتی خوزستان گفت: 2 الی 3 روز استراحت کردیم و بعد از آن تمرینات را آغاز کردیم تا بعد از تعطیلات شروع خوبی در لیگ داشته باشیم.

 

کد خبر 2155052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha