۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۰:۴۶

مهدی هاشمی در گفتگو با مهر:

ورزش را معطل انتخابات کمیته ملی المپیک نکنیم/ کاندیدا می‌شوم

ورزش را معطل انتخابات کمیته ملی المپیک نکنیم/ کاندیدا می‌شوم

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه انتخابات این کمیته باید هر چه سریعتر برگزار شود، گفت: نباید ورزش را معطل انتخابات کنیم و منتظر بمانیم تا به مسائلی مانند مشخص شدن وضعیت فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند یا روسای برکنار شده، رسیدگی شود.

سید مهدی هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه کمتر از یک سال تا برگزاری بازی‌های آسیایی باقی مانده است، اظهارداشت: اگر انتخابات کمیته ملی المپیک در اولین فرصت مناسب برگزار شود، می‌تواند تاثیر و نتایج کاملا مثبتی برای ورزش و در جهت تصمیم گیری‌های مربوط به حضور در این بازی‌ها و بعد از آن المپیک آتی داشته باشد.

وی در مورد صحبت‌های علی آبادی که عنوان کرده بود " IOC اجازه برگزار شدن انتخابات کمیته ملی المپیک را داده است اما تعدادی از فدراسیون‌ها همچنان با سرپرست اداره می‌شوند. نمی‌دانم بهتر است انتخابات کمیته در همین شرایط برگزار شود یا به بعد از مشخص شدن وضعیت مدیریت این فدراسیون‌ها موکول شود"، نیز تصریح کرد: این دو موضوع باید به صورت موازی پیگیری شود اما آنچه مهم است اینکه ورزش را معطل انتخابات کمیته نکنیم.

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تاکید کرد: تا الان با مخالف کمیته بین‌المللی المپیک روبرو بودیم اما حالا که IOC اجازه انتخابات را داده است نباید فرصت را از دست بدهیم. هر زمانی که برای برگزاری انتخابات تعیین شود، زمانی مثلا یک ماه را لازم دارد تا مقدمات آن فراهم شود. در همین زمان می‌توان به موضوع فدراسیون‌ها هم رسیدگی کرد.

هاشمی در مورد تصمیم خود برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: برای هیات اجرایی کاندیدا خواهم شد اما برای دبیری یا ریاست نه؛ حداقل تا امروز در این زمینه تصمیمی ندارم.

کد خبر 2155426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha