۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۱۸

یاور زاده:

بازارچه خیریه قربان کمیته امداد در میدان ساعت تبریز دایر شده است

بازارچه خیریه قربان کمیته امداد در میدان ساعت تبریز دایر شده است

تبریز – خبرگزاری مهر : مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تبریز از دایر شدن بازارچه خیریه قربان توسط این سازمان برای جمع آوری گوشت قربانی و نذورات مردم خیر تبریزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد یاور زاده قبل از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت : به مناسبت عید سعید قربان، بازارچه خیریه قربان توسط این نهاد در میدان ساعت دایر شده است که مردم نیکوکار تبریز می توانند قربانی و نذورات خود را به این محل تحویل دهند.

وی ادامه داد : هرچند تنها این پایگاه در سطح شهر تبریز فعالیت نداشته و حدود 30 پایگاه کمیته امداد تبریز آماده جمع آوری گوشت قربانی و نذورات مردم خیر در عید سعید قربان هستند.

یاور زاده  با بیان اینکه عید قربان بهترین موقعیت است که محرومان از فواید این سنت حسنه بهره مند شوند، گفت : از تمامی مردم خیر استان دعوت می کنیم با حضور و مشارکت در این جشن بزرگ به یاری محرومان استان بشتابند.

وی ادامه داد : قربان یک سنت الهی بوده و این سنت به یک رفتار اجتماعی تبدیل شده و برای حفظ آن لازم است که این رفتار فراگیر شود و محرومان و نیازمندان هم از فواید این سنت بهره مند شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تبریز با اشاره به  تحت حمایت قرار گرفتن دو هزار یتیم در این شهرستان گفت : همچنین 20 هزار خانواده نیز در این شهرستان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

گفتنی است مردم خیر شهرستان تبریز می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 0108423992006 بانک ملی شعبه تبریز به نام کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تبریز واریز کنند.
 

کد خبر 2155553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha