۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۰۶

صالحی امیری تاکید کرد:

مطالبات کی‌روش تا پایان پاییز پرداخت شده/ به تمامی تعهدات عمل کرده‌ایم

مطالبات کی‌روش تا پایان پاییز پرداخت شده/ به تمامی تعهدات عمل کرده‌ایم

سرپرست وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه به تمامی تعهدات خود نسبت به " کارلوس کی‌روش" عمل کرده‌ایم، گفت: دولت و ملت ایران حامی سرمربی تیم ملی فوتبال در راه حضوری شایسته در رقابتهای جام جهانی برزیل هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدرضا صالحی امیری که صبح امروز دوشنبه در برنامه صبح بخیر ایران شبکه یک حاضر شده بود، از فوتبال به عنوان رشته‌ای پر مخاطب و پر طرفدار در ایران نام برد و افزود: این وزارتخانه تلاش می‌کند به تمامی تعهدات خود که منجر به بالندگی رشته‌های ورزشی و ایجاد نشاط اجتماعی در کشور شود، عمل کند.

وی در این خصوص به اثر گذاری فوتبال در سطح کشور و مخاطبان چند میلیونی آن اشاره کرد و افزود: در نخستین روزهای حضورم در وزارت ورزش و جوانان نشست‌هایی را با مسئولان فدراسیون‌های مختلف از جمله فوتبال برگزار کردیم.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در مورد وضعیت کنونی فوتبال ایران اضافه کرد: این مساله از سه جهت قابل بررسی است. نخستین بخش آن به وزارت ورزش وجوانان بر می‌گردد که وظیفه حمایتی در دو بخش مادی و معنوی دارد، دومین بخش مربوط به فدراسیون فوتبال در حوزه برنامه‌ریزی و ایجاد فضای مناسب برای رشد فوتبال است و سومین سطح مربوط به خود "کارلوس کی‌روش" است که باید وظایفش را در خصوص تیم ملی ایران به انجام برساند.

وی در خصوص دیدارش با سرمربی تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: به تمامی تعهدات مالی خود نسبت به کی‌روش عمل کرده‌ایم و حالا وقت آن است که سرمربی تیم ملی و فدراسیون به وظایف خود را در قبال مردم عمل کنند. دراین جلسه، حمایت مردم و دولت را اعلام کردیم و از وی خواستیم به دور ازحواشی ،فعالیت‌های خود را پیگیری کند.

صالحی امیری در پایان گفت: تمام تلاش خود را برای ایجاد آرامش در اردوی تیم ملی فوتبال کرده‌ایم. به زعم من در حال حاضر فضا برای کی‌روش کاملا مناسب است و تمامی مسائل مالی سرمربی تیم ملی تا پایان فصل پاییز پرداخت شده و در واقع  وی به هیچ عنوان طلب مالی به ایشان نداریم.
 

کد خبر 2155626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha