۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۰۸

گزارش تمرین پرسپولیس؛

تشویق رضا حقیقی و تمرین اختصاصی محرمی/ دو ملی پوش به تمرینات برگشتند

تشویق رضا حقیقی و تمرین اختصاصی محرمی/ دو ملی پوش به تمرینات برگشتند

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در حالی روز سه شنبه برگزار شد که میلاد غریبی و امید عالیشاه هم به جمع سرخپوشان اضافه شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تمرین روز سه‌شنبه  را از ساعت 11 صبح در ورزشگاه درفشی‌فر انجام دادند. بازیکنان پس از دویدن، گرم کردن و انجام حرکات کششی و نرمشی به پاس‌های بلند، استارت‌های سرعتی، سانتر از جناحین و ضربه به دروازه پرداختند.

گلزنی مهاجمان، برنامه اصلی علی دایی برای تمرینات امروز بود و بازیکنان پس از انجام تاکتیک‌های مورد نظر کادر فنی به دو تیم زرد و بنفش تقسیم شده و در نیمی از زمین به بازی فوتبال پرداختند.

امید عالیشاه و میلاد غریبی دو بازیکن تیم امید ایران به تمرین پرسپولیس بازگشتند و در جمع قرمزپوشان حضور پیدا کردند. تمرین امروز همچون روزهای گذشته در غیاب ملی‌پوشان برگزار شد. ضمن اینکه بهزاد غلامپور برنامه‌های ویژه‌ای را برای دروازه‌بانان در نظر گرفته بود و آنها با آمادگی کامل این تمرینات را دنبال کردند.

میثم حسینی در تمرین امروز به دویدن دور زمین پرداخت. مجتبی محرمی با پوشیدن شماره 8 که مربوط به دهه شصت پرسپولیس بود، امروز هم دقایقی اختصاصی دور زمین تمرین کرد و سپس نظاره‌گر عملکرد بازیکنان شد.

ضیاء عربشاهی و سعید رجبی از بازیکنان سابق سایپا میهمان ویژه تمرین امروز پرسپولیس بودند. رضا حقیقی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در تمرینات امروز عملکرد قابل قبولی داشت و بارها توسط علی دایی مورد تشویق قرار گرفت.

جلسه بعدی تمرین سرخپوشان فردا (چهارشنبه) از ساعت 10:30 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار خواهد شد.

کد خبر 2156417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha