۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۵:۵۸

پس از جلسه فتح‌الله‌زاده با سفیر سوئیس؛

آبی‌ها به ینگه دنیا می‌روند/ استقلال با یک تیم آمریکایی بازی می‌کند

آبی‌ها به ینگه دنیا می‌روند/ استقلال با یک تیم آمریکایی بازی می‌کند

پس از جلسه مدیرعامل باشگاه استقلال با سفیر سوئیس در تهران مقرر شد تیم فوتبال استقلال به کشور آمریکا سفر و با یکی از باشگاه‌های این کشور بازی دوستانه انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سایت باشگاه استقلال از برگزاری جلسه علی فتح‌الله زاده با جیلیو هاس سفیر سوئیس در ایران خبر داد. طبق اعلام سایت استقلال، محوریت این گفتگو بر توسعه روابط فرهنگی، ورزشی بوده است که با توجه به رابطه نزدیک سفیر سوئیس با وزرات ورزش این کشور  قرار شد مذاکراتی با این وزارتخانه صورت گیرد تا طی آن، روابط نزدیکتری بین وزارت ورزش ایران و سوئیس، برقرار شود.

همچنین سفیر سوئیس ابراز تمایل کرد که پروتکل فرهنگی، ورزشی بین باشگاه استقلال ایران و وزارت ورزش سوئیس و باشگاه‌های این کشور به امضا برسد تا مراودات فرهنگی، ورزشی بیشتری فی مابین باشگاه استقلال، وزارت ورزش سوئیس و باشگاه‌های این کشور انجام بگیرد.

با توجه به اینکه سفارت سوئیس حافظ منافع امریکا در کشور ایران است، مقرر گردید با هماهنگی سفیر سوئیس، یک بازی بین باشگاه استقلال و یکی از باشگاه‌های امریکا در خاک این کشور برگزار شود که در این بین، سفیر سوئیس، رابط گفتگوی فرهنگی، ورزشی استقلال با امریکا خواهد بود.

کد خبر 2156520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha