۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۲۱:۲۱

علی کفاشیان:

نمایش تیم ملی برابر تایلند راضی کننده نبود/ نگران آینده تیم ملی نباشید

نمایش تیم ملی برابر تایلند راضی کننده نبود/ نگران آینده تیم ملی نباشید

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه از نمایش بازیکنان ملی پوش در دیدار برابر تایلند راضی نیست گفت: بازیکنان ما می توانستند در این دیدار چند گل دیگر هم بزنند اما نباید نگران آینده تیم ملی باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان پس از پیروزی 2 بر یک سه شنبه شب تیم ملی فوتبال ایران برابر تایلند در ورزشگاه آزادی تهران به خبرنگاران حاضر در این ورزشگاه گفت: نمایش بازیکنان تیم ملی نشان داد که آنها به بازی تدارکاتی بیشتری نیاز دارند. ما از نحوه بازی راضی نبودم چرا که اعتقاد دارم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

وی با بیان اینکه تیم ملی در مسائل فنی ایراداتی دارد گفت: قطعا کادر فنی این ایرادها را برطرف خواهد کرد تا تیم ملی بتواند در دیدارهای آینده نمایش بهتری داشته باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که همه تیم های قدرتمند آسیا در حال برگزاری دیدارهای تدارکاتی هستند اما ایران این کار را انجام نمی دهد گفت: تیم هایی مثل ژاپن، استرالیا و .. چون در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا نیستند زمان برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی دارند. ما هم در تلاش هستیم تا برای تیم ملی بازی های تدارکاتی بگذاریم. بنابراین نباید نگران آینده تیم ملی باشیم چرا که تلاش می کنیم بهترین شرایط را برای این تیم فراهم کنیم.

کد خبر 2156693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha