۲۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۰۵

باقری در گفتگو با مهر:

جام جهانی کوچک میدان آماده سازی برای قهرمانی فوتسال آسیا محسوب می‌شود

جام جهانی کوچک میدان آماده سازی برای قهرمانی فوتسال آسیا محسوب می‌شود

قم - خبرگزاری مهر: مربی قمی تیم ملی فوتسال کشورمان بازی های جام جهانی کوچک در کشور برزیل را فرصت بسیار مناسب برای آماده سازی تیم ملی در راه کسب عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا عنوان کرد.

قدرت الله باقری در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: تیمی که در 12 دوره مسابقات فوتسال قهرمانی ملت های آسیا موفق به کسب 10 عنوان قهرمانی شده است باید تلاش کند که دیگر به ژاپنی ها و حتی تایلندی ها هیچ فرصتی برای فکر کردن به قهرمانی ندهد.

وی ادامه داد: با توجه به پیشرفت هایی که فوتسال در آسیا کرده است، رقابت با هیچ تیمی آسان نیست ولی نباید تصور کنیم که رقیبی در آسیا می تواند روی دست ما بلند شود زیرا این ایران است که قدرت اول فوتسال آسیا محسوب می شود و این را خود ژاپن و تایلند و دیگر کشورها نظیر ازبکستان به خوبی می دانند.

مربی قمی تیم ملی فوتسال کشورمان در ادامه به وضعیت تیم ملی فوتسال در رقابت هایی که قرار است با عنوان جام گرندپریکس یا جام جهانی کوچک در کشور برزیل برگزار شود، اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه همه تیم‌ها در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته‌اند و برای موفقیت به این رقابت ها آمده اند، تیم ملی کشورمان نیز از وضعیت خوبی برخوردار است و می تواند در این جام بازی های درخشانی انجام بدهد.

وی در ادامه به وضعیت جسمانی بازیکنان تیم ملی فوتسال اشاره کرد و بیان داشت: متاسفانه علی اصغر حسن زاده و دو دروازه بان تیم ملی یعنی مصطفی نظری و علیرضا صمیمی مصدوم هستند و اگر آنها در این بازی ها در کنار تیم ملی بودند قطعا برای موفقیت در مصاف با حریفان و حضور در جمع مدعیان قهرمانی می توانستند به تیم ملی کمک شایانی کنند.

باقری در ادامه راجع به گروهی که تیم ملی فوتسال کشورمان در آن قرار گرفت هاست، تصریح کرد: رقابت در این جام نه تنها با برزیل بلکه با آرژانتین و ژاپن نیز به هیچ عنوان آسان نیست و تصور ما این نیست که تنها برزیل رقیب اصلی ما برای صعود است چرا که همه تیم‌ها در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته‌اند.

مربی قمی تیم ملی فوتسال کشورمان اضافه کرد: با درایتی که از کادر فنی تیم ملی و شخص خسوس کاندلاس به عنوان یک مربی کاردان و با تجربه سراغ دارم، نسبت به عملکرد تیم ملی در رقابت های بین المللی برزیل که همه علاقمندان به فوتسال در سراسر دنیا آن را جام جهانی کوچک می شناسند، بسیار خوشبین هستم هر چند معتقدم کار بسیار سختی را در پیش‌رو داریم.

باقری تاکید کرد: با توجه به اینکه در اردیبهشت ماه سال آینده قرار است رقابت های فوتسال قهرمانی آُسیا برگزار شود، این مسابقات فرصت بسیار خوبی برای محک بازیکنان تیم ملی در مقابل قدرت های فوتسال دنیا است تا انشاءالله با کسب تجربه از این بازی ها برای قهرمانی آسیا آماده شویم.

گفتنی است: تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت های جام جهانی کوچک در گروه اول مقدماتی با تیم های ملی ژاپن، برزیل و آرژانتین همگروه است و در روز اول آبان با آرژانتین، دوم آبان با ژاپن و سوم آبان با برزیل در مرحله گروهی مسابقه می دهد.
 

کد خبر 2157165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha