۲۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۷:۳۸

هفته سیزدهم لیگ برتر؛

طلسم ناکامی‌های ملوان با پیروزی برابر گسترش شکست/ ذوب آهن متوقف شد

طلسم ناکامی‌های ملوان با پیروزی برابر گسترش شکست/ ذوب آهن متوقف شد

هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر با پیروزی خانگی ملوان بندرانزلی مقابل گسترش فولاد آغاز شد. این در حالی است که تیم ذوب آهن در دیدار خانگی برابر صبای قم متوقف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در آغاز هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر دو دیدار به صورت همزمان در اصفهان و بندر انزلی برگزار شد. در جریان این دیدارها و در اصفهان تیم صبای قم که با گل دقیقه 33 کیوان امرایی از میزبان خود پیش افتاده بود توانست تا دقیقه 83 برتری خود را حفظ کند اما در این دقیقه خطای بازیکنان این تیم در محوطه جریمه، یک موقعیت پنالتی در اختیار ذوب آهن قرار داد. مهدی رجب زاده از این موقعیت برای به ثمر رساندن اولین گل تیمش در این بازی استفاده کرد تا کار به تساوی کشیده شود و در نهایت هم بازی با همین نتیجه تمام شد. 

در جریان دیدار دو تیم ذوب آهن و صبای قم علیرضا محمد و قاسم حدادی فر (ذوب آهن) همراه با ابوالفضل ابراهیمی و مهرداد طهماسبی (صبای قم) از داور بازی کارت زرد گرفتند. تیم های صبای قم و ذوب آهن در پایان رقابت امروز یک پله صعود کردند و به ترتیب در جایگاه های نهم و یازدهم قرار گرفتند. 

در دیگر دیدار همزمان از روز نخست هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر تیم‌های ملوان بندرانزلی و گسترش فولاد تبریز برابر هم صف آرایی کردند. نیمه نخست این بازی با گل دقیقه 28 سامان نریمان جهان به سود تبریزی‌ها به پایان رسید اما در نیمه دوم سید جلال رافخایی و سهیل رحمانی با گل‌هایی که در دقایق 55 و 60 به ثمر رساندند، ملوان را پیش انداختند تا این تیم در نهایت برنده این بازی شود. سهیل رحمانی تنها بازیکنی بود که در این بازی و در دقیقه 85 کارت زرد گرفت.

پیروزی ملوان مقابل گسترش فولاد سومین برد این تیم در این فصل از مسابقات لیگ برتر بود. این تیم با کسب این پیروزی دو پله صعود کرد و با مجموع 12 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفت البته جایگاه ششمی گسترش فولاد با وجود این شکست تغییر نکرد. 

روز نخست از هفته سیزدهم لیگ برتر با دیدار دو تیم استقلال صنعتی خوزستان و راه آهن به پایان می‌رسد. این دیدار از ساعت 17 در ورزشگاه تختی اهواز آغاز شده است. 

برنامه سایر دیدارهای هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر به این شرح است:

 جمعه - 92/7/26
* مس کرمان - فجرسپاسی شیراز، ساعت 15:30، ورزشگاه امام علی(ع) کرمان
* سایپا البرز - سپاهان اصفهان، ساعت 15:45، ورزشگاه انقلاب کرج
* تراکتورسازی تبریز - فولاد خوزستان، ساعت 15:45، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
* پرسپولیس - داماش گیلان، ساعت 18، ورزشگاه آزادی

شنبه 92/7/27
* نفت تهران - استقلال تهران، ساعت 15:45، ورزشگاه تختی تهران

کد خبر 2157245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha