۲۶ مهر ۱۳۹۲، ۲۰:۵۰

رضا حقیقی در گفتگو با مهر:

می‌خواهیم قهرمان نیم فصل شویم/ درباره رفتن به اروپا الان نمی‌توانم صحبت کنم

می‌خواهیم قهرمان نیم فصل شویم/ درباره رفتن به اروپا الان نمی‌توانم صحبت کنم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: هنوز برای قهرمانی در نیم فصل دیر نشده است؛ می‌خواهیم شش امتیاز دو بازی آینده را بگیریم و به این هدف برسیم.

رضا حقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل داماش گیلان اظهار داشت: بازی خوبی بود. هم نتیجه برایمان قابل قبول بود و هم شکل بازی آنطور بود که از ما انتظار می‌رفت. می‌توانستیم چهار، پنج گل دیگر هم بزنیم که این امکان فراهم نشد.

وی افزود: خوشخبتانه به رده دوم جدول هم رسیدیم. اگر در چند مسابقه بدشانسی نداشتیم الان با اختلاف در صدر جدول بودیم. البته هنوز هم دیر نشده است و با کسب شش امتیاز از دو بازی آینده قهرمان نیم فصل خواهیم شد.

هافبک پرسپولیس درباره وضعیت خودش و حواشی‌ای که در چند هفته گذشته گریبانگیرش شده بود، گفت: متاسفانه بحثی شد که خواسته و ناخواسته به ضررم تمام شد. یکسری حقیقی را دوست نداشتند و نمی‌خواستند من پیشرفت کنم به همین خاطر این بحث را راه انداختند. خدا را شکر که این حاشیه‌ها تمام شد. این مدت واقعا به من سخت گذشت.

حقیقی در پایان درباره احتمال پیشنهاد یکی از باشگاه‌های اروپایی و احتمال جدایی اش از پرسپولیس هم تصریح کرد: این بحثی است که الان نمی‌شود درباره‌اش صحبت کرد. من در این زمینه تابع باشگاه هستم.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم داماش رفت که این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس به اتمام رسید.

کد خبر 2157585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha