۲۷ مهر ۱۳۹۲، ۹:۵۵

امانی شهرک در گفتگو با مهر:

پروژه های مصوب سفر رهبری به کرمانشاه در بخش ورزشی با سرعت خوبی اجرا می شود

پروژه های مصوب سفر رهبری به کرمانشاه در بخش ورزشی با سرعت خوبی اجرا می شود

کرمانشاه- خبرگزاری مهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: پروژه های مصوب سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه در بخش ورزشی با سرعت خوب و قابل قبولی در حال اجراست.

مجید امانی شهرک در گفتگو با خبرنگار مهر، با گرامیداشت دومین سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه و هفته تربیت و بدنی و ورزش، اظهار داشت: همانگونه که از قبل نیز مسجل بود این سفر بسیار پرخیروبرکت و دارای دستاوردهای بسیاری بوده است .

وی افزود: برکات سفر مقام معظم رهبری به استان نصیب حوزه ورزش نیز شد به گونه ای که 27 پروژه برای توسعه و پیشرفت ورزش این دیار مصوب شد.

امانی خاطرنشان کرد: از مجموع پروژه های مصوب، 13 پروژه آن مربوط به احداث زمین ورزشی روباز که 50 زمین را شامل می شود است که با اعتبار 7 میلیارد و یکصد میلیون تومانی در حال اجراست.

وی میزان پیشرفت این پروژه را 50 درصد عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه یکی دیگر مصوبات مهم سفر رهبری در بخش ورزشی را احداث سالن 6 هزار نفری ولایت اعلام کرد و گفت: برای احداث این سالن که عملیات اجرایی آن آغاز شده تاکنون 2 میلیارد  تومان هزینه شده است.

امانی میزان اعتبار لازم برای احداث سالن شش هزار نفره ولایت را 15 میلیارد تومان عنوان کرد.

وی یادآور شد: احداث سالن ورزشي شهرک دولت آباد نیز یکی دیگر پروژه های مهم مصوب سفر رهبری است که با 500 میلیون تومان اعتباری که تاکنون برای آن اختصاص یافته با 45 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

امانی شهرک در پایان بهره برداری از مجموع این پروژه ها را در توسعه کمی و کیفی ورزش استان بسیار حائز اهمیت دانست و ابراز امیدواری کرد با تخصیص به موقع اعتبارات شاهد بهره برداری به موقع این پروژه ها باشیم.

کد خبر 2157691

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha