۲۷ مهر ۱۳۹۲، ۲۰:۵۳

هاشم بیگ‌زاده:

نفتی‌ها به بازی در زمین بی کیفیت عادت داشتند

نفتی‌ها به بازی در زمین بی کیفیت عادت داشتند

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال که در دیدار مقابل نفت تهران جایگزین خسرو حیدری در جناح راست شده بود با انتقاد از کیفیت بد زمین ورزشگاه تختی گفت: به نظر می‌رسد نفتی‌ها به بازی در این زمین عادت دارند برای همین حاضر نشدند در ورزشگاه آزادی تمرین کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم بیگ‌زاده در حاشیه دیدار تیم‌های استقلال و نفت تهران در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه تختی گفت: واقعا حیف نیست که ما زمین خوبی مثل آزادی را داشته باشیم و در این زمین بی‌کیفیت بازی کنیم؟ این زمین حتی برای تیم نفت هم شاید بد باشد ولی حتما آنها به بازی در این زمین عادت دارند که دوست دارند در زمین ورزشگاه تختی میزبان باشند.

وی افزود: ما در روزهای گذشته در تمرینات تیم حضور نداشتیم و به همین خاطر از انسجام لازم دور بودیم ولی مطمئنا ما در طول هفته تمرینات خوبی را انجام خواهیم داد تا بتوانیم با یک بازی خوب مقابل فولاد خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم.

این بازیکن با اشاره به گلی که غفوری در دقایق پایانی وارد دروازه تیم استقلال کرد، عنوان کرد: من به ووریا غفوری تبریک بگویم چرا که گل خوبی را به ثمر رساند.

دیدار تیم‌های نفت تهران و استقلال در چارچوب هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال عصر امروز شنبه در ورزشگاه تختی برگزار شد که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

کد خبر 2158271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha