۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۹

در گفتگو با مهر عنوان شد:

چمن ورزشگاه تختی سوخته است/ سازمان لیگ می‌گفت اسکوربورد خاموش شود

چمن ورزشگاه تختی سوخته است/ سازمان لیگ می‌گفت اسکوربورد خاموش شود

مدیر مجموعه ورزشی تختی تهران پس از دیدار استقلال با نفت تهران درباره کیفیت پایین چمن ورزشگاه تختی توضیحاتی ارائه کرد. طبق اعلام کلانترزاده این مشکل به خاطر استفاده زیاد از حد سم برای چمن ایجاد شده است.

حسین کلانترزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره کیفیت پایین چمن ورزشگاه تختی تهران در بازی دو تیم استقلال و نفت تهران که روز شنبه برگزار شد، اظهار داشت: زمین چمن ورزشگاه به خاطر گرمای تابستان قارچ گرفته بود و از آنجا که قرار بود نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا هفته گذشته برای بررسی امکانات ورزشگاه به تهران بیایند، مجبور شدیم برای برطرف شدن قارچ از سم استفاده کنیم. با این حال در سم زدن به چمن زیاده روی شد و این مسئله بخش‌هایی از زمین چمن را سوزاند.

شرایط برای نفت و استقلال یکسان بود
وی افزود: زمین از نظر همواری مشکل زیادی نداشت. ایرادات امیر قلعه‌نویی از چمن هم به این خاطر بود که وی یکسال و نیم پیش و زمانی که کیفیت چمن ما در شرایط درجه یک و عالی قرار داشت، به تختی آمده بود. طبیعتا روز شنبه چمن ما کیفیت سال گذشته را نداشت. ضمن اینکه شرایط برای هر دو تیم استقلال و نفت تهران یکسان بود.

هزار متر چمن تعویض شد
مدیر مجموعه ورزشی تختی تهران، با بیان اینکه برای رفع سوختگی تلاش‌هایی هم انجام شده بود، گفت: قبل از بازی استقلال با نفت، حدود 1000 متر از چمن تعویض شده بود. ان شاءالله روند بازسازی چمن ادامه خواهد یافت و برای بازی بعدی مشکلی وجود نخواهد داشت.

استقلال درخواست می‌داد موافقت می‌کردیم
کلانترزاده درباره صحبت‌های بازیکنان استقلال مبنی بر اینکه تیم نفت به بازی در تختی عادت دارد، یادآور شد: تیم نفت فقط برای بازی با استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی به تختی می‌آید. آنها یکبار روی چمن تمرین کرده بودند که اگر استقلال هم برای یک جلسه تمرین درخواست می‌داد با آن موافقت می‌کردیم.

سازمان لیگ می‌گفت اسکوربورد خاموش شود!
مدیر مجموعه ورزشی تختی تهران همچنین در خصوص خاموش و روشن شدن مدام اسکوربورد در بازی نفت با استقلال، اظهار داشت: گزارشگر بازی چندبار گفت که اسکوربورد مشکل دارد در حالی که اینطور نیست. از سازمان لیگ با دبیر هیات فوتبال تماس می‌گرفتند و می‌گفتند اسکوربورد را به خاطر پخش مستقیم تلویزیونی و حساسیت روی صحنه‌های آهسته داوری خاموش کنید. از یک طرف من هم در جریان نبودم و می‌گفتم اسکوربورد را روشن کنند. خاموش و روشن شدن چندباره اسکوربورد باعث شد تا این تصور بوجود بیاید این اسکوربورد خراب است.

ورزشگاه تختی برای درجه A تایید شده است
وی در ادامه به مشکلات مالی مجموعه ورزشی تختی اشاره کرد و گفت: ما از نظر مالی در مضیقه هستیم. از سال گذشته تاکنون امکانات زیادی به ورزشگاه اضافه شده است ولی یک ریال هم از بودجه هیچ کدام از سازمان‌ها استفاده نکردیم. ورزشگاه تختی دست خالی به جایی رسیده است که حالا به عنوان یکی از استادیوم‌های درجه A آسیا تایید شده است. به همین دلیل از سازمان لیگ، وزارت ورزش و حتی از باشگاه‌ها می‌خواهیم یک مقدار به ما کمک کنند تا برای سال آینده استادیوم تختی را به درجه A مثبت تبدیل کنیم.

تنها ورزشگاهی هستیم که شرایط درجه A مثبت را داریم
کلانترزاده در خصوص شرایط گرفتن درجه A مثبت برای ورزشگاه تختی، تاکید کرد: برای رسیدن به این درجه شرایطی لازم است از جمله اینکه دو سوم جایگاه تماشاگران مسقف باشد. ما تنها ورزشگاهی در ایران هستیم که جایگاه تماشاگرانمان سقف دارد. با اضافه کردن چند پارکینگ و چند اتاق برای اسپانسرها و همچنین افزایش نور ورزشگاه می‌توانیم تنها استادیوم ایران باشیم که به کلاس A مثبت می‌رود. در واقع با افزودن این شرایط می‌توانیم مثل استادیوم فینال جام جهانی باشیم.

ورزشگاه زنده شد، بدهکار شدیم
مدیر مجموعه ورزشی تختی در پایان تصریح کرد: آقایان بدانند با زنده شدن ورزشگاه تختی مقروض شدیم. ما یک مقدار بدهکار شده‌ایم. اینکه عنوان شده به مجموعه تختی کمک شده درست نیست. در واقع این پولی است که باشگاه راه آهن پیشاپیش برای بازی‌های این فصل خود در اختیار ما قرار داده و اگر بازی‌های راه آهن در تختی تمام شود، این پول هم دیگر تمام شده.

کد خبر 2158433

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha