۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۶

رجبی و تفتیان نماینده ایران در مسابقات داخل سالن قهرمانی جهان شدند

رجبی و تفتیان نماینده ایران در مسابقات داخل سالن قهرمانی جهان شدند

با اعلام حد نصاب ورودی مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی جهان لیلا رجبی و حسن تفتیان دو ورزشکار کشورمان هستند که از هم اکنون جواز حضور در این مسابقات را به دست آورده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، رکوردهای ورودی مسابقات داخل سالن قهرمانی جهان از سوی اتحادیه بین‌المللی دوومیدانی اعلام شده که بر این اساس لیلا رجبی و حسن تفتیان از حالا جواز حضور در این تورنمنت را کسب کرده‌اند. براساس اعلام اتحادیه بین‌المللی فدراسیون های دوومیدانی جهان ورزشکاران در مسابقات معتبر می‌توانند به حدنصاب های تعیین شده دست پیدا کنند.

بر این اساس تاکنون حسن تفتیان سریع‌ترین دونده ایران با حضور در مسابقات آلماتی قزاقستان با کسب رکورد 10 ثانیه و 15 ثانیه در ماده 100 متر و لیلا رجبی در پرتاب وزنه در مسابقات متعدد از جمله قهرمانی آسیا با ثبت رکورد 18 متر و 18 سانتی‌متر توانسته‌اند ورودی این رقابتها را کسب کنند.

دوومیدانی کاران جهان از 12 دی ماه سال 91 تا 5 اسفند سال 92 فرصت دارند با رسیدن به رکوردهای تعیین شده در مواد 60 متر، 400 متر، 800 متر، 1500 متر، 3000 متر، چهار در 400 متر امدادی، 60 متر مانع، پرش ارتفاع، پرش با نیزه، پرش طول، پرش سه گام و پرتاب وزنه دست پیدا کنند و جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را به دست آورند.

مسابقات دوومیدانی داخل سالن جهان 16 تا 18 اسفندماه 92 در لهستان برگزار می‌شود.

کد خبر 2158709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha