۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۱۳

قتل صاحب کبابی با انگیزه سرقت / انکار در جلسه دادگاه 

قتل صاحب کبابی با انگیزه سرقت / انکار در جلسه دادگاه 

مرد سابقه دار که پس از قتل صاحب یک کبابی از گاوصندوق آنجا سرقت کرده بود در جلسه دادگاه منکر اتهامات خود شد.

به گزارش خبرنگار مهر در این پرونده مهدی متهم است سال گذشته پس از قتل صاحب یک مغازه کبابی در حوالی میدان شوش از مغازه او سرقت کرده بود. متهم به قتل در جریان سرقت از گاوصندوق مغازه ای دیگر از سوی ماموران دستگیر و در بازجویی ها به ارتکاب این جنایت اعتراف کرد.

وی در جریان تحقیقات مدعی شد از مقتول پول طلب داشته و روز حادثه بر سر این موضوع با حسین - مقتول - درگیر شده و او را خفه کرده است. با تکمیل تحقیقات پرونده برای مذاکره به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

صبح روز یک شنبه متهم به قتل به ریاست قاضی عزیز محمدی و با حضور 4 مستشار پای میز محاکمه قرار گرفت.

در ابتدای جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: مهدی متهم به یک فقره قتل عمدی و سرقت 100 هزار تومان پول از مقتول می باشد که با توجه به محتویات پرونده برای او تقاضای مجازات قانونی را دارم.

سپس اولیای دم در جایگاه حاضر شده و خواستار قصاص قاتل پدر خود شدند.

رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به مهدی از او خواست به دفاع از خود بپردازد که او با رد اتهاماتش اظهار داشت: من قبول ندارم، مقتول در کار جعل شناسنامه بود و من قرار بود برای دو تن از دوستانم شناسنامه جعلی بگیرم. روز حادثه برای گرفتن شناسانه ها 6 بار به حسین زنگ زدم که همین تماس ها باعث شد پلیس مرا به عنوان قاتل دستگیر کند.

رئیس دادگاه: شما در بازجویی ها گفته اید روز حادثه هر کاری کردم مقتول پولم را نداد و به خاطر مصرف حشیش حال عادی نداشتید بعد هم دست و پای حسین را بسته و زمانی که سر و صدا کرد نیز خفه اش کردم.

متهم به قتل : این اعترافات را تحت فشار بازجویی انجام دادم و در زمان قتل من اصلا آنجا نبودم. دختری به مغازه مقتول رفت و آمد داشت که احتمال می دهم که او حسین را کشته باشد زیرا دستان حسین با روسری بسته شده بود و این نشان می دهد یک زن در صحنه درگیری بوده است.

رئیس دادگاه: از مقتول طلبی داشتید؟

متهم به قتل: نه هیچ طلب یا مشکلی با او نداشتم و موضوع طلب را زیر فشار بازجویی به دروغ گفتم. شب حادثه حدود ساعت 9 به مغازه حسین رفتم و بعد از خوردن شام وسایلم که آنجا بود را برداشته و به شهرستان رفتم.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

کد خبر 2158722

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha