۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۱۳

فدایی در گفتگو با مهر:

پروژه های مصوب سفر رهبری به کرمانشاه در بخش راه و شهرسازی با 50درصد پیشرفت در حال اجراست

پروژه های مصوب سفر رهبری به کرمانشاه در بخش راه و شهرسازی با 50درصد پیشرفت در حال اجراست

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: 52 پروژه از مصوبات سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه در بخش راه و شهرسازی هم اکنون با 50درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا هستند.

حسین فدایی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن گرامیداشت دومین سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری اظهار داشت: سفر تاریخی معظم له برای بخش راه و شهر سازی کرمانشاه نیز برکات بسیاری به همراه داشت به گونه ای که اجرای 218 پروژه در این بخش مصوب شد.

وی افزود: از مجموع 218 پروژه مصوب، 52 پروژه با اعتباری بالغ بر 390 میلیارد تومان در حال اجراست و تاکنون بیش از 50 درصد نیز پیشرفت فیزیکی داشته اند.

فدایی در ادامه به مهمترین پروژه های مصوب و در حال اجرا نیز اشاره کرد و گفت: پروژه راه آهن ملاير-كرمانشاه یکی از این پروژه هاست که با اختصاص اعتبار حدود 166 ميليارد تومان و  پيشرفت فيزيكي 87 درصدی به طول 177 كيلومتر در حال اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه در ادامه یادآور شد: پروژه راه آهن كرمانشاه – خسروي با پيشرفت فيزيكي 19 درصد  یکی دیگر از این پروژه هاست که می توان به آن اشاره کرد.

فدایی خاطرنشان کرد: پروژه تعريض گردنه پاطاق در كنار راه فعلي با پيشرفت فيزيكي 45 درصد و اعتبار تخصيصي 17 ميليارد تومان از جمله دیگر پروژه هاست که عملیات اجرای آن آغاز شده است

وی همچنین، بهسازي  و آسفالت 170 كيلومتر  و همچنین احداث 20 كيلومتر راه روستايي را از دیگر پروژه های مهم عنوان کرد که در حال اجراست.

فدایی خاطرنشان کرد: از 207 پروژه راه روستايي تاكنون 69 پروژه به اتمام رسيده و 48 پروژه با پيشرفت فيزيكي متوسط 42 درصد در حال اجراست.

 

کد خبر 2158725

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha