۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۶:۱۳

آمریکا رژیم اسرائیل را از محتوای مذاکرات با ایران مطلع می کند

آمریکا رژیم اسرائیل را از محتوای مذاکرات با ایران مطلع می کند

یک هیئت صهیونیستی برای دریافت اطلاعات درباره مذاکرات هسته ای بین گروه1+5 و ایران راهی واشنگتن می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، همزمان با سفر یک هیئت صهیونیستی به واشنگتن برای دریافت محتوای مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 ، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر خواستار افزایش فشارها بر ایران شد.

این خبرگزاری نوشت بعد از روی کار آمدن حسن روحانی در ایران که تلاش ها برای دیپلماسی بالا گرفته است ، اسرائیل نگران کاهش تحریم های ایران توسط طرف های غربی است.

نتانیاهو که این روزها به شدت نگران انزوای بین المللی خود است بار دیگر امروز در راستای تلاش های ماه های گذشته اش برای جلوگیری از یک توافق هسته ای بین ایران و آمریکا گفت: تا وقتی که فقط شاهد حرف زدن هستیم و اقدامی نمی بینیم باید فشارهای بین المللی بر ایران افزایش یابد.

وی در تلاش برای منحرف کردن افکارعمومی جهان از توجه به زرادخانه مخوف سلاحهای هسته ای و شیمیایی رژیم اشغالگر قدس مدعی شد هرچه فشارها بر ایران بیشتر باشد شانس متوقف شدن برنامه هسته ای ایران بیشتر خواهد بود.

بنا بر این گزارش این اظهارات زمانی مطرح شده است که یک هیئت از این رژیم برای قرار گرفتن در جریان مذاکرات هسته ای ایران و غرب راهی واشنگتن است.

در این گزارش همچنین ادعا شده است پیشتر مقامات فرانسوی و آلمانی به طور تلفنی مقامات صهیونیستی را در جریان مذاکرات هسته ای ژنو قرار داده اند.

 

 

 

 

کد خبر 2158955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha