۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۸:۱۰

گزارش خبرنگار مهر از امارات؛

نخستین تمرین نوجوانان بعد از تساوی با آرژانتین/ رقابت جذاب مربیان!

نخستین تمرین نوجوانان بعد از تساوی با آرژانتین/ رقابت جذاب مربیان!

نخستین تمرین تیم فوتبال نوجوانان پس از تساوی مقابل آرژانتین در حالی برگزار شد که در حاشیه این تمرین یک رقابت جذاب تکنیکی سرمربی و مربی این تیم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به امارات، نخستین تمرین تیم فوتبال نوجوانان ایران پس از تساوی یک بر یک روز شنبه برابر تیم آرژانتین ساعت 16:30 دقیقه امروز یکشنبه در کمپ تیم‌های ملی فوتبال امارات برگزار شد. که حدود 45 دقیقه به طول انجامید و بازیکنان در قالب دو گروه تمرینات را پیگیری کردند.

در این تمرین که هوشنگ مقدس مدیر تیم در آن حضور داشت علی دوستی مهر در بدو ورود به زمین فوتبال از زحمات خبرنگاران و مشوقان تیم ایران تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود که تیم ایران بتواند با موفقیت مسابقات را ادامه دهد.

در این تمرین بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند نفرات اصلی و بازیکنانی که برابر آرژانتین رفته بودند زیر نظر مهدی غفاری و مهدی حیدری تمرین کردند و سایر بازیکنان در میانه میدان زیر نظر علی دوستی مهر و نادر عزت اللهی تمرینات سبک تاکتیکی را انجام دادند.

در این تمرین بیشتر کادر فنی سعی داشت خستگی را از بدن بازیکنان دور کند به همین دلیل تمرینات شادابی را برایشان در نظر گرفت که البته پس از گذشت 45 دقیقه نفرات اصلی پس از سرد کردن در گوشه ای از زمین نشستند و مهدی غفاری مربی تیم حدود 10 دقیقه برایشان صحبت کرد.

در این لحظات علی دوستی مهر و نادر عزت اللهی که با نفرات ذخیره تمرین می کردند در میان زمین یک مسابقه جالب روپایی و پاس بلند دادن به همدیگر را انجام دادند که باعث شادی بیشتر و بهتر در این تمرین شده بود.

در پایان تمرین بازیکنان در یک نیمه زمین حضور یافته و از داخل محوطه 18 قدم ضرباتی را به دروازه می زدند به نظر می رسد این تمرین چارچوب شناسی برای بازیکنان در حالی در نظر گرفته شده بود که آنها در بازی بعدی بهتر از موقعیت ها استفاده کنند.

آخرین مرحله از تمرین هم که به زدن ضربات پنالتی اختصاص داشت که کادر فنی از بازیکنان می خواست ضربات خود را گل کنند و مربی دروازه بانان هم به دروازه بانان تاکید داشت توپها را بگیرند. این مساله رقابت شاد جالب را بین بازیکنان ایجاد کرده بود.

پس از این ضربات پنالتی تمرین عصر امروز در ساعت 17:15 به پایان رسید که در این بین مهدی حیدری مربی دروازه بان های تیم نوجوانان با مهدی امینی دروازه بان اصلی تیم نوجوانان برای دقایقی صحبت کرد. البته پیش از آغاز تمرین با هماهنگی چیا فوادی مدیر رسانه ای تیم نوجوانان سه بازیکن تیم نوجوانان برای انجام مصاحبه با خبرنگاران به کنار زمین آمدند.

 

کد خبر 2159046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha