۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۹:۵۴

تشکیل کمیسیون تخصیص بودجه؛

تشریح نشست کمیته المپیک با سرپرست وزارت ورزش و جوانان از زبان افشارزاده

تشریح نشست کمیته المپیک با سرپرست وزارت ورزش و جوانان از زبان افشارزاده

دبیرکل کمیته ملی المپیک بعد از نشست اعضای هیئت اجرایی این کمیته با سیدرضا صالحی امیری، سرپرست وزارت ورزش و جوانان در مورد محورهای مورد بحث در این نشست توضیح داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام افشارزاده بعد از نشست امروز دوشنبه اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با سرپرست وزارت ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جریان این جلسه گزارش کاملی از روند فعالیت های کمیته ملی المپیک طی چهارسال گذشته و به خصوص رویدادهای مهمی که طی این مدت داشتیم مانند بازی های آسیایی، المپیک، داخل سالن، همبستگی کشورهای اسلامی و ... ارائه کردند.

وی تصریح کرد: در ادامه این نشست و پس از صحبت های کوتاه علی آبادی، سرپرست وزارت ورزش طی صحبت هایی بر مسئله اخلاق و فرهنگ در ورزش که به واقع حلقه ای گمشده در ورزش ما محسوب می شود، تاکید کرد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک با بیان این که همکاری میان این کمیته با وزارت ورزش و جوانان از سیاست های این وزارتخانه است که در نشست امروز هم روی آن تاکید شد، خاطر نشان کرد: بودجه، خودکفایی فدراسیون ها و عدم دخالت های دیگران در ورزش از مسائل پایه ای و ریشه ای است که در این نشست روی آنها تاکید شد.

افشارزاده یادآور شد که اخلاق در ورزش، حفظ کرسی های بین المللی، تشکیل شورای عالی ورزش و... از مواردی بود که در نشست امروز اعضای هیئت اجرایی روی آنها تاکید داشتند چرا که این گونه محور های در پیشبرد اهداف مثمر ثمر است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک با اشاره به آغاز به کار کمیته تدارکاتی برای بازی های آسیایی کره جنوبی گفت: من به نمایندگی از کمیته ملی المپیک و آقای سجادی به عنوان نماینده وزارت ورزش و جوانان مسئول پیگیری امور مربوط به این بازی ها هستیم.

وی از تشکیل کمیسیون تخصیص بودجه خبرداد و اظهارداشت: کیومرث هاشمی، نصرالله سجادی، مهدی کرباسیان، مناف هاشمی و بنده افرادی هستیم که در این کمیسیون مسائل لازم را پیگیری می کنیم.

افشارزاده تاکید کرد: برای اختصاص دادن بودجه رشته هایی مانند کشتی، تکواندو، وزنه برداری، بسکتبال، والیبال و تیراندازی در اولویت هستند.

کد خبر 2159271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha