۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۳۲

طی 6 ماه اول امسال؛

قمی ها سه میلیارد و 600 میلیون تومان به نیازمندان بهزیستی کمک کردند

قمی ها سه میلیارد و 600 میلیون تومان به نیازمندان بهزیستی کمک کردند

قم - خبرگزاری مهر: معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان قم گفت: طی 6 ماه اول امسال سهم مشارکت های مردمی به اداره کل بهزیستی استان قم بالغ بر سه میلیارد و 600 میلیون تومان بوده است.

مجید قادری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمار میزان کمک های مردمی به نیازمندان و مددجویان اداره کل بهزیستی استان قم طی 6 ماه اول امسال گفت: در این مدت سهم مشارکت های مردمی به اداره کل بهزیستی بالغ بر سه میلیارد و 600 میلیون تومان اعم از کمک های نقدی و غیر نقدی بوده است.

وی همچنین به اجرای طرح مهرورزی از عید قربان تا عیدغدیر خم با هدف جمع‌آوری نذورات مردمی و کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین اشاره کرد و گفت: بر این اساس اداره کل بهزیستی قم اعلام آمادگی کرد تا کمک های نقدی و غیرنقدی مردم را در سه مرکز بهزیستی شهرستان، مرکز مداخله در بحران و مجتمع آیت الله گلپایگانی جمع آوری کند.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان قم با بیان این که در این خصوص صندوق های سیاری نیز در اطراف حرم مطهر در نظر گرفته شده است، افزود: همچنین مکاتباتی نیز با خیرین و ادارات دولتی استان انجام و اقلام مورد نیاز اعلام شد.

همزمان با عید قربان؛ مردم قم 90 میلیون تومان به نیازمندان بهزیستی کمک کردند

وی در بخش دیگری از سخنان خود به میزان مشارکت های مردمی به مددجویان بهزیستی استان در عید قربان اشاره کرد و گفت: در این روز  سهم مشارکت های مردمی بالغ بر سه هزار و 640 کیلو گرم گوشت معادل 140 راس گوسفند به ارزش ریالی 90 میلیون تومان بوده است.

قادری اضافه کرد: در دهه ولایت مراسمی نیز با حضور خیرین و برای کمک به مددجویان بی سرپرست و کودکان مراکز شبانه روزی در مرکز مسبح انجام شد، همچنین خیرین برای کمک به نیازمندان بهزیستی می توانند کمک های خود را به حساب جام بانک ملت به شماره 2345340874 واریز نمایند.
 

کد خبر 2161133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha