۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۱۷

مدیر کانون‌های مساجد اردبیل خبر داد؛

۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی برای توزیع در بین نیازمندان اردبیل تهیه شد

۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی برای توزیع در بین نیازمندان اردبیل تهیه شد

اردبیل- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: به همت برنامه تلویزیونی «سمت خدا»، ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی برای توزیع در بین نیازمندان اردبیل تهیه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جهاد همدلی برای عمل به منویات مقام معظم رهبری و حمایت از خانواده‌های محرومان و بی بضاعت ادامه دارد، اظهار کرد: همزمان با عید سعید فطر ۱۲۰۰ بسته ۱.۵ کیلوگرمی (۲ تن) گوشت قربانی در بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: این گوشت قربانی به همت مؤسسه حضرت خدیجه (س) شهر قم، برنامه تلویزیونی «سمت خدا» تهیه شده و با مشارکت فعالان کانون‌های مساجد استان اردبیل در اختیار محرومان و نیازمندان قرار خواهد گرفت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: اقدام‌های بسیار مناسب فرهنگی و اجتماعی در حوزه‌های مختلف به همت فعالان کانون‌های مساجد در ماه مبارک رمضان رقم خورد و شاهد فعالیت‌های بسیار خوبی بودیم.

آمون ادامه داد: از همه فعالان کانون‌های مساجد که در ماه مبارک رمضان همکاری صمیمانه برای برپایی محافل انس با قرآن کریم و جزءخوانی قرآن کریم داشتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل همچنین در رابطه با برگزاری نماز عید فطر افزود: اعضای کانون‌های مساجد در نماز عید سعید فطر حضور گسترده خواهند داشت و در مناطق روستایی به همت کانون‌های مساجد نیز این فریضه برپا خواهد شد.

آمون گفت: نماز عید سعید فطر اردبیل در محل شهیدگاه به امامت آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اقامه خواهد شد و از همه فعالان کانون‌های مساجد دعوت می‌شود تا در این مراسم معنوی حضور داشته باشند.

کد خبر 5480328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha