۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۷:۵۱

یک شانزدهم نهایی جام حذفی؛

سایپا نخستین لیگ برتری که حذف شد/ صعود الوند همدان به یک هشتم

سایپا نخستین لیگ برتری که حذف شد/ صعود الوند همدان به یک هشتم

تیم فوتبال سایپا با قبول شکست برابر تیم نفت مسجد سلیمان در ضربات پنالتی نخستین تیم لیگ برتری بود که با جام حذفی وداع کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در دو بازی همزمان مرحله یک شانزدهم رقابتهای جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور که به وقت اضافی کشیده شد تیم های نفت مسجد سیلمان و الوند همدان در ضربات پنالتی برابر رقبای خود به برتری رسیدند و راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند. در این بین حذف تیم سایپا اتفاق بزرگ روز نخست این مرحله بود.

در یکی از این بازی‌ها که در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد تیم سایپا در پایان 90 دقیقه برابر نفت مسجد سلیمان کاری از پیش نبرد تا جدال این دو تیم به وقت‌های اضافی کشیده شود. در وقت های اضافی نیز قفل دروازه دو تیم باز نشد تا دو تیم به استقبال ضربات پنالتی بروند. بدین ترتیب بود که تیم نفت مسجد سلیمان با نتیجه 4 بر 3  از سد رقیب خود گذشت و با خلق یک شگفتی بزرگ به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت.

در همدان نیز تیم الوند این شهر مقابل استقلال خوزستان به میدان رفت. نیمه اول این بازی با تک گل دقیقه 29 ادریس ترائوره از روی نقطه پنالتی برای تیم استقلال خوزستان همراه شد تا این نیمه با برتری مهمان خاتمه یابد. در دقیقه 58 این بازی قاسم اکبری برای تیم الوند گلزنی کرد که این گل باعث شد کار دو تیم به وقت‌های اضافی کشیده شود.

در وقت‌های اضافی نیز تلاش دو تیم برای گلزنی ثمری نداشت و ضربات پنالتی تعیین کننده سرنوشت این دیدار شد که در نهایت تیم الوند همدان با نتیجه 7 بر 6 حریف خود را پشت سر گذاشت و به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت.

کد خبر 2161433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha