۳۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۷:۲۵

کریم قنبری:

با تمام قوا در جام حذفی حضور خواهیم یافت/ هیچ شناختی از تیم حریف نداریم

با تمام قوا در جام حذفی حضور خواهیم یافت/ هیچ شناختی از تیم حریف نداریم

کریم قنبری با بیان اینکه با توجه به نتایج بدست آمده ای که در لیگ برتر به دست آورده ایم با تمام قوا در جام حذفی حضور خواهیم داشت، گفت: حقیقتا هیچ شناختی از تیم حریف ندارم و تنها می دانم که نام این تیم تالار وحدت است.

به گزارش خبرنگار مهر، مربی تیم فوتبال راه آهن سورینت در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تالار وحدت همدان با بیان این مطلب، افزود: با توجه به اینکه در لیگ برتر نتایج چندان خوبی کسب نکرده ایم در یک جمع بندی به این نتیجه رسیدیم که با تمام قوا در جام حذفی حضور داشته باشیم تا بتوانیم با تلاش و کوششی که انجام می دهیم، قهرمان جام حذفی شویم.

قنبری در خصوص شناخت از تیم تالار وحدت همدان نیز گفت: حقیقتا هیچ شناختی از این تیم نداریم و هیچ فیلمی را هم از بازیهای این تیم ندیده ایم  و تنها می دانیم که نام این تیم تالار وحدت است و از استان همدان در جام حذفی شرکت کرده است.

وی در خصوص مصدومین راه آهن در این دیدار نیز گفت: تنها والری مصدوم است و بقیه بازیکنان ما در شرایط خوبی به سر می برند.

قنبری در ادامه خاطرنشان کرد: ما برای این دیدار با توجه به اینکه روز یکشنبه یک دیدار حساس را در مقابل پرسپولیس تهران خواهیم داشت سعی می کنیم از بازیکنانی که کمتر به بازی گرفته شده اند، استفاده کنیم.

مربی تیم راه آهن سورینت، جام حذفی را جام شگفتی خواند و افزود: در مسابقات حذفی هر اتفاقی می تواند بیفتد. به یاد می آورم که در سال 78-79 بود که من آن زمان در تیم سپاهان بودم با یک تیم ناشناس به نام بیمه بازی داشتیم که در مقابل این تیم ناشناس حذف شدیم. بنابراین باید تمام تلاش خود را بکنیم تا دچار شگفتی نشویم.

کریم قنبری در پایان و در پاسخ به این سئوال که آیا پیروز قربانی به تمرینات بازگشته است یا خیر، گفت: پیروز از روز گذشته به تمرینات ما بازگشته و همراه با سایر بازیکنان تمرین کرده است و در صورت صلاحدید کادر فنی می تواند در مقابل پرسپولیس هم بازی کند.

کد خبر 2160499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha