۲ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۲۱

امیر قلعه‌نویی:

از رئیس مافیا بودن استقبال می کنم/ استارت قهرمانی را با شکست فولاد خواهیم زد

از رئیس مافیا بودن استقبال می کنم/ استارت قهرمانی را با شکست فولاد خواهیم زد

سرمربی تیم فوتبال استقلال با عنوان کردن اینکه به من گفته اند مافیایی هستم، تعجب نمی کنم و از رئیس مافیا بودن استقبال می کنم، گفت: فردا با شکست فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی استارت قهرمانی این فصل را خواهیم زد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل فولاد خوزستان که بعدازظهر امروز پنجشنبه در محل سازمان لیگ برگزار شد ضمن بیان این مطلب گفت: شرایط استقلال خوب است، اما فردا خسرو حیدری، حنیف عمران زاده و محمد قاضی را در اختیار نداریم و تیم پزشکی ما تلاش می کنند تا دو بازیکن دیگر را به بازی فردا برسانند.

امیر قلعه‌نویی فولاد خوزستان را یک باشگاه حرفه ای خواند و افزود: فولاد خوزستان یک باشگاه بسیار حرفه ای است که از زیرساخت بسیار خوبی برخوردار است و از بازیکنان جوان و با تجربه ای سود می برد.

سرمربی استقلال تاکید کرد: تیم فولاد دو سال است که بازی های خوبی از خود ارائه می دهد و در تلاش است تا بتواند تمامی دیدارهای خود را با موفقیت پشت سر بگذارد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما استقلال هستیم و باید فردا استارت قهرمانی خود را از دیدار مقابل فولاد بزنیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال در آینده و با توجه به تساوی که در مقابل نفت بدست آورده شرایط بسیار سختی خواهد داشت یا خیر؟، گفت: قطعا کار برای ما سخت خواهد شد، اما با توجه به بازی های عقب افتاده که در پیش داریم می توانیم خود را به صدر جدول برسانیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اگر فردا داوری کمی بر علیه شما باشد، موضع گیری خواهید کرد یا خیر؟، گفت: من یکسال ‌و نیم است که اصلا راجع به داوری اظهار نظر نکردم، حتی در سه بازی که در مقابل سپاهان، ذوب‌آهن اصفهان و استقلال خوزستان با اشتباهات داوری نتیجه را واگذار کردیم، هیچ صحبتی نکردم و اعتقاد دارم داور هم انسان است و ممکن است اشتباه کند.

سرمربی تیم استقلال تهران در خصوص حمایت علی دایی از وی به دلیل شعارهایی که در دیدار پرسپولیس با پدیده مشهد علیه او داده بودند، گفت: قبل از هر چیز باید بگویم علی دایی سرمایه فوتبال ایران است و افتخاری برای فوتبال ایران می باشد تعدادی تماشاگر علیه من شعار دادند، من آن را نه خطی می دانم و نه هماهنگ شده، بلکه می گویم خودجوش بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در دیدار تیم من مقابل نفت تهران عده ای علیه دایی شعار دادند که من فورا جلوی آن را گرفته و اجازه ندادم تکرار شود.

قلعه‌نویی تاکید کرد: فقط از این تعجب می کنم که برخی از لیدرهای پرسپولیس وقتی من را می بینند عنوان می کنند که این کار ما نبوده است و همیشه به من لطف دارند.

امیر قلعه نویی در خصوص صحبت های منصور رشیدی که گفته بود قلعه نویی باید به بازیکنان جوانش نیز اعتماد کند، گفت: به حرف های رشیدی کاملا اعتقاد دارم، اما باید بپذیریم که هواداران استقلال همانند 10 سال پیش نیستند. سال ها پیش وقتی که من به استقلال آمدم، 13 بازیکن از استقلال رفتند و من از جوانان استفاده کردم و هواداران تا پایان بازی من و تیمم را حمایت می کردند، اما در دیدار مقابل نفت تا قبل از خوردن گل هواداران تیم را تشویق می کردند، اما زمانیکه گل خوردیم به من اعتراض می کردند که این چه بازیکنانی است که در زمین گذاشته ای.

سرمربی تیم استقلال تهران در خصوص جلسه شب گذشته خود با مدیرعامل باشگاه گفت: یک جلسه خانواده ای بود و در خصوص جذب بازیکن برای نیم فصل با فتح‌الله‌زاده صحبت کردم و قرار شد که دو هافبک و یک مدافع راست را به خدمت بگیریم.

قلعه‌نویی در پایان و در پاسخ به این سوال که چرا به شما و علی دایی رئیس مافیا می گویند، گفت: اعتقاد دارم به علی دایی چنین صحبت هایی نمی آید و برخی دوستان هرچه دلشان می خواهد می گویند، اما از اینکه آنها به من می گویند رئیس مافیا هستم، استقبال می کنم.

کد خبر 2161738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha