۳ آبان ۱۳۹۲، ۲۰:۱۱

قلعه‌نویی پس از پیروزی استقلال:

فوتبال را فولاد بازی کرد نتیجه را ما گرفتیم/ مشکلاتی داریم باید برطرف شود

فوتبال را فولاد بازی کرد نتیجه را ما گرفتیم/ مشکلاتی داریم باید برطرف شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش برابر صدرنشین رقابت های لیگ برتر گفت: اعتقاد دارم که در این دیدار فولاد از ما بهتر بازی کرد و اکثر دقایق بازی را در اختیار داشت اما خدا را شکر می کنم که توانستیم سه امتیاز این دیدار را بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی پس از پیروزی عصر جمعه تیمش برابر فولاد در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب افزود: اعتقاد من این است که نتیجه را ما بردیم اما فوتبال را فولاد. باید تبریک بگویم به حسین فرکی و مجموعه فولاد که چنین تیمی را دارند. آنها هم می توانستند پیروز میدان باشند و ما در برخی صحنه ها خوش شانس بودیم. خصوصا روی چند ضربه که توپ به تیر دروازه ما خورد.

سرمربی آبی پوشان تهرانی که برابر صدرنشین لیگ برتر به پیروزی رسیدند خاطرنشان کرد: قبلا نیز گفته بودم که ما دو هفته است بد بازی نمی کنیم. البته هنوز مشکلاتی وجود دارد که برطرف کنیم وگرنه با این روند به مشکل خواهیم خورد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که تیمش روی ضربات راه دور ضعف دارد گفت: دفاع ما کمی عقب بازی می کرد. من به مدافعین گفته بودیم که باید درست دفاع کنند اما توجهی نداشتند و از عقب دفاع می کردند. البته مشکل اصلی ما این است که ما خوب بدنسازی نکرده بودیم. ما تا به حال نشده با همه نفرات و شرایط آرمانی برویم داخل زمین. امیدوارم بتوانیم نیم فصل این مشکلات را برطرف کنیم. ضمن اینکه دو سه بازیکن هم باید بگیریم تا بتوانیم مشکلات را کمتر کنیم.

کد خبر 2162130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha