۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۲۱

دیداری با شعار "صلح برای همه" ؛

پیروزی رسانه ورزش برابر تیم سفرای کشورهای خارجی

پیروزی رسانه ورزش برابر تیم سفرای کشورهای خارجی

تیم فوتبال خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی در دیداری خیریه و نمادین به مصاف تیم سفرای کشورهای خارجی رفت و برابر این تیم به یک پیروزی پرگل دست پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت رسمی تیم فوتبال رسانه ورزش(http://resanehvarzesh.com/)، اين ديدار عصر پنجشنبه در زمين چمن دانشگاه شهيد بهشتي تهران با حضور جمعي از اهالي فوتبال، نمايندگان سفارتخانه ها، پيشکسوتان فوتبال و اهالي رسانه برگزار شد و در پايان تيم رسانه ورزش موفق شد با نتيجه 5 بر 2 حريف خود را شکست دهد.

براي رسانه ورزش که برگزاري ديدارهاي خيريه و نمادين را در دستور کار خود دارد و با حمايت شرکت نفت سپاهان - اسپيدي - در اين رويدادها شرکت مي کند، محمدحسين ميثاقي(2 گل)، عادل فردوسي پور، مهدي نفر و عطا طاهرکناره گل زدند.

در ترکيب تيم سفراي کشورهاي خارجي بازيکنان پيشين استقلال و پرسپوليس و تيم ملي فوتبال ايران نيز حضور داشتند. فرشيد کريمي، محسن عاشوري، محسن گروسي، علي اصغر مديرروستا، رضا رضايي منش و ... از جمله بازيکناني بودند که در ترکيب اين تيم به ميدان رفتند که گروسي و مدير روستا دو گل این تیم را به ثمر رساند.

ضمن اينکه محمدحسن انصاريفرد مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس، وحيد طالب لو دروازه بان فعلي تيم فوتبال راه آهن و افشين پيرواني بازيکن پيشين پرسپوليس نيز از جمله تماشاگران حاضر در اين ديدار بودند که البته پيرواني سرمربيگري تيم سفرا را برعهده داشت.

کد خبر 2162062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha