۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۰۱

در گفتگو با مهر عنوان شد:

مقابل تراکتورسازی به حاشیه ها کاری نداریم/ تماشای مسابقه رایگان است

مقابل تراکتورسازی به حاشیه ها کاری نداریم/ تماشای مسابقه رایگان است

قائم مقام باشگاه استقلال صعنعتی خوزستان با بیان اینکه این تیم برای بازی با تراکتورسازی خسته است، گفت: برای این مسابقه به حاشیه‌ها و بخصوص اتفاقات رخ داده در بازی هفته گذشته تراکتور با فولاد کاری نداریم.

علی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان با تراکتورسازی تبریز در هفته چهاردهم لیگ برتر، اظهار داشت: بعد از بازی در جام حذفی مقابل الوند همدان زمان کوتاهی برای تمرین داشتیم و بازیکنانمان خسته هستند. در آن مسابقه چند بازیکنمان هم مصدوم شدند ولی برای گرفتن سه امتیاز برابر تراکتورسازی به میدان خواهیم رفت.

وی افزود: بازی با تراکتورسازی و گرفتن امتیاز از این تیم برایمان اهمیت زیادی دارد. به همین خاطر حضور تماشاگران در این مسابقه را رایگان اعلام کردیم تا از تیم حمایت بهتری شود.

قائم مقام باشگاه استقلال صنعتی همچنین درباره حاشیه‌های دیدار هفته گذشته تراکتورسازی با فولاد، دیگر تیم خوزستانی لیگ تاکید کرد: ما به این حاشیه‌ها کاری نداریم. تیم استقلال همیشه از حواشی پرهیز می‌کند و دنبال فوتبال خوب و جوانمردانه است. تمام تلاشمان این است تا علاوه بر کسب امتیاز، یک بازی تماشاگرپسند و جوانمردانه را انجام بدهیم.

تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان فردا یکشنبه در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر در خانه خود به مصاف تیم تراکتورسازی تبریز خواهد رفت.

کد خبر 2162245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha