۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۱۲

انوری مطرح کرد:

اردبیل به قطب نهج البلاغه پژوهی کشور تبدیل می شود

اردبیل به قطب نهج البلاغه پژوهی کشور تبدیل می شود

اردبیل – خبرگزاری مهر: مدیر دفتر بنباد نهج البلاغه استان اردبیل با اشاره به افتتاح کتابخانه دیجیتال بنیاد در استان گفت: اردبیل به یکی از قطب های نهج البلاغه پژوهی کشور تبدیل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم انوری پیش از ظهر شنبه در آئین افتتاح سایت کتابخانه دیجیتال بنیاد نهج البلاغه استان اردبیل افزود: در آینده نزدیک با افزایش 16 هزار عنوان کتاب به بانک اطلاعاتی کتابخانه بنیاد، این مرکز توسعه و به قطب نهج البلاغه پژوهی تبدیل خواهد شد.

وی تاکید کرد که هم اکنون کتابخانه دیجیتال با بهره گیری از 33 نرم افزار جهت ارائه مطالب هفت هزار عنوان کتاب در حوزه های مختلف معارف اسلامی و علوی آماده ارائه خدمات علمی و پژوهشی به علاقه مندان است.

مدیر دفتر بنباد نهج البلاغه استان با اشاره به استقرار دفتر و سایت کتابخانه بنیاد در کتابخانه مرکزی اردبیل تصریح کرد: این مهم موجب شده از ظرفیت مراجعان به کتابخانه مرکزی اردبیل جهت جذب علاقه مندان به سمت نهج البلاغه پژوهی اسفاده کنیم.

وی نهج البلاغه را عالی ترین تفسیر قرآن کریم و کتابی ارزشمند در هدایت انسان ها به سمت رستگاری و سعادت همیشگی دانست و ادامه داد: کتابخانه دیجیتال بنیاد نهج البلاغه استان در طبقه همکف کتابخانه مرکزی اردبیل مستقر می باشد.

به گفته انوری این مرکز همه روزه از ساعت 10 الی 12 و 16 الی 19 آماده ارائه خدمات پژوهشی به مراجعان در حوزه های مختلف معارف علوی و نهج البلاغه است.

سایت کتابخانه دیجیتال بنیاد نهج البلاغه استان اردبیل با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی، مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه ساز و تعدادی از نهج البلاغه پژوهان استان در کتابخانه مرکزی اردبیل افتتاح شد.

کد خبر 2162492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha