۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۵۶

قهرمان سنگنوردی جهان با استقبال مردم وارد شهر قزوین شد

قهرمان سنگنوردی جهان با استقبال مردم وارد شهر قزوین شد

قزوین- خبرگزاری مهر: رضا علیپور قهرمان تیم ملی سنگ نوردی در مسابقات جهانی چین با استقبال گرم مردم ورزش دوست قزوین و مسئولان وارد شهر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم استقبال از رضا علی پور قهرمان تیم ملی سنگنوردی ایران در مسابقات جهانی چین امروز شنبه در مقابل اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور مسئولان ورزش استان برگزار شد.

در این مراسم که مسئولان هیئت سنگوردی و جمعی از سنگ نوردان و علاقمندان این رشته هم حضور داشتند محسن حق شناس مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: با توجه به ظرفیت های مستعد ورزشی مدتی است که کسب مقام در مسابقات قهرمانی کشوری ورزش قزوین را راضی نمی کند و مردم انتظار مدالهای جهانی و آسیایی را دارند و ما همواره منتظر قهرمانی های فراملی هستیم چرا که ورزشکاران قزوینی پتانسیل بسیار بالایی دارند.

وی افزود: از رضا علیپور ورزشکار شایسته قزوین تشکر می کنیم که در بزرگ ترین عید شیعیان بهترین عیدی ممکن را به مردم استان هدیه دادند و با اراده خود در این مسابقات شرکت کرد و توانست برای قزوین افتخار کسب کند که این موفقیت برای مسئولان استان بسار مهم است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: امیدوارم ورزش قزوین در همه ابعاد بتواند پیشرفت کند و چون گذشته به جایگاه شایسته خود دست یابد و در مسابقات برون مرزی هم مدال های رنگارنگی را کسب کند و پرچم جمهوری اسلامی ایران را در موارد مختلف به اهتزاز درآورد.

در ادامه این مراسم اسماعیل قبادی رئیس هیئت کوهنوردی و سنگنوردی استان گفت: باید از تلاش های بی حد و حصر آقای علیپور که توانستند ورزش قزوین را بار دیگر صاحب مدال طلا در مسابقات بین المللی کنند تشکر کرد.

وی افزود: متاسفانه دیواره زیبا شهر فاقد سنسور است که این مسئله روی عملکرد ورزشکاران تاثیرگذار است چرا که دیواره های مسابقات بین المللی دارای سنسور است لذا از مسئولان استان انتظار داریم با حمایت لازم زمینه تجهیز دیواره سنگ نوردی سالن زیبا شهر را به سنسور فراهم کنند تا ورزشکاران با آرامش خاطر تمرین کنند.

در ادامه این مراسم هدیه ای به رسم یاد بود به رضا علی پور اهداء شد.

رضا علی پور ورزشکار قزوینی اولین دارنده مدال طلای مسابقات جهانی سنگ نوردی ایران است.
 

کد خبر 2162630

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha